|
מדריך לנרגילה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
צינור זה באמת בעיה תמיד..
כל צינור שאני קונה תוך חודשיים ככה מתחיל להתפורר ונהרס..
ושמעו יש שיטה הרבה יותר טובה מלהדליק את הנרגילה עם מזגן..
אפשר לקחת שואב-אבק ולהצמיד אותו לצינור-נרגילה והוא יעשה את כל עבודת ההדלקה! בשביל מה להתאמץ? :)
כל הזכויות שמורות לי :D |
|
|
| Ariels |
| לא יודע לגביך שאני מכין נרגילה במידה וזה הראש המקורי ולא ראש זיפט כמו שיש לי כרגע כי שברתי 2 באותו יום אז בשאכטה הראשונה בא עשן כבר |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Ariels
לא יודע לגביך שאני מכין נרגילה במידה וזה הראש המקורי ולא ראש זיפט כמו שיש לי כרגע כי שברתי 2 באותו יום אז בשאכטה הראשונה בא עשן כבר |
יופי ואז הגחל שורף את הראש תוך 2 דקות.. |
|
|
| KrazyDJs |
ואם אין צינר
מעשנים פשוט מהפיה..
מכניס אותך גם לסטלה :)
:p
אבל זה עושה בלאגן שיש מלא אנשים, וצריך כל שניה להזיז תנרגילה לכיוון אחר..
תאכל"ס צינור מזגן זה משו בסט...
יותר מצינור רגיל..
והרימו לאח שלי 2 נרגילות שבוע שעבר מהבית
איזה זיון :\
השאירו רק צינור אחד..
:whip: |
|
|
| DJ_Yuval |
חזרתי לפני חצי שעה מחבר שלי באתי אליו הביתה סתם רק כדי לעשן והוא אומר לי שגנבו לו את הנרגילה
יש לו מהקטנות האלה הדפוקות עם הצינורות הקצרים
קיצר החכם החביא איפשהו בגן חשב לא ימצאו..
מצאו:)
מתחיל 24
ביי |
|
|
| hazzard |
יש לי נסיון עשיר בנרגילות
ובזולות(חח בלי להשוויץ)
בקיצור יש לי נרגילה 3- 4 שנים ובערך כולם התחלו לעשן איתה מהחברים שלי
(מדובר על איזה 30-40 חברה(
אז ככה כל הנרגילה התחילה לחטוף חורים וכל מיני סדקים
בגלל שהיא כלי היסטורי החלטתי לשמר אותה
אז מה שעשיתי פשוט אני קניתי זולארבנד של פי.וי.סי
ועטפתי אותה טוב וחבל על הזמן איך שהיא מתפעל עכשיו עשיתי לה גם מעמד טיל בריתוך ממש פשוט אין לי כוח פשוט להסביר
אפשר להגיד עד היום אני משתמש בה קבוע |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
יופי ואז הגחל שורף את הראש תוך 2 דקות.. |
לא ממש, סוחב 40 דקות הכל תלוי באיך אתה מסדר את הטבק ועושה חורים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
לא ממש, סוחב 40 דקות הכל תלוי באיך אתה מסדר את הטבק ועושה חורים |
אתה מתכוון תלוי איך אתה מסדר את הטבק ואני עושה חורים :) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה מתכוון תלוי איך אתה מסדר את הטבק ואני עושה חורים :) |
?!!?!? אתה מעדיף להדליק גחל רוסי מתפוצץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
?!!?!? אתה מעדיף להדליק גחל רוסי מתפוצץ |
לא...
פשוט אל תיקח לי את הקרדיט על החורים :) |
|
|
| hazzard |
וואי איזה קטע נשבר לי הכד של הנרגילה
והשתמשתי בבקבוק של פריגת ששתינו ממנו
בקיצור היתה לי הנרגילה הכי טובה בעולם~!!!!
טעם נקי חבל על הזמן!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא...
פשוט אל תיקח לי את הקרדיט על החורים :) |
יא חולרע, אתה לא שווה כלום בלי המחט שלי |
|
|
|
|