return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מדריך לנרגילה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
צינור זה באמת בעיה תמיד..
כל צינור שאני קונה תוך חודשיים ככה מתחיל להתפורר ונהרס..

ושמעו יש שיטה הרבה יותר טובה מלהדליק את הנרגילה עם מזגן..
אפשר לקחת שואב-אבק ולהצמיד אותו לצינור-נרגילה והוא יעשה את כל עבודת ההדלקה! בשביל מה להתאמץ? :)

כל הזכויות שמורות לי :D
Ariels
לא יודע לגביך שאני מכין נרגילה במידה וזה הראש המקורי ולא ראש זיפט כמו שיש לי כרגע כי שברתי 2 באותו יום אז בשאכטה הראשונה בא עשן כבר
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Ariels
לא יודע לגביך שאני מכין נרגילה במידה וזה הראש המקורי ולא ראש זיפט כמו שיש לי כרגע כי שברתי 2 באותו יום אז בשאכטה הראשונה בא עשן כבר


יופי ואז הגחל שורף את הראש תוך 2 דקות..
KrazyDJs
ואם אין צינר
מעשנים פשוט מהפיה..
מכניס אותך גם לסטלה :)
:p

אבל זה עושה בלאגן שיש מלא אנשים, וצריך כל שניה להזיז תנרגילה לכיוון אחר..


תאכל"ס צינור מזגן זה משו בסט...
יותר מצינור רגיל..

והרימו לאח שלי 2 נרגילות שבוע שעבר מהבית
איזה זיון :\

השאירו רק צינור אחד..
:whip:
DJ_Yuval
חזרתי לפני חצי שעה מחבר שלי באתי אליו הביתה סתם רק כדי לעשן והוא אומר לי שגנבו לו את הנרגילה
יש לו מהקטנות האלה הדפוקות עם הצינורות הקצרים
קיצר החכם החביא איפשהו בגן חשב לא ימצאו..
מצאו:)
מתחיל 24
ביי
hazzard
יש לי נסיון עשיר בנרגילות
ובזולות(חח בלי להשוויץ)
בקיצור יש לי נרגילה 3- 4 שנים ובערך כולם התחלו לעשן איתה מהחברים שלי
(מדובר על איזה 30-40 חברה(
אז ככה כל הנרגילה התחילה לחטוף חורים וכל מיני סדקים
בגלל שהיא כלי היסטורי החלטתי לשמר אותה
אז מה שעשיתי פשוט אני קניתי זולארבנד של פי.וי.סי
ועטפתי אותה טוב וחבל על הזמן איך שהיא מתפעל עכשיו עשיתי לה גם מעמד טיל בריתוך ממש פשוט אין לי כוח פשוט להסביר
אפשר להגיד עד היום אני משתמש בה קבוע
Ariels
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
יופי ואז הגחל שורף את הראש תוך 2 דקות..


לא ממש, סוחב 40 דקות הכל תלוי באיך אתה מסדר את הטבק ועושה חורים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
לא ממש, סוחב 40 דקות הכל תלוי באיך אתה מסדר את הטבק ועושה חורים


אתה מתכוון תלוי איך אתה מסדר את הטבק ואני עושה חורים :)
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מתכוון תלוי איך אתה מסדר את הטבק ואני עושה חורים :)


?!!?!? אתה מעדיף להדליק גחל רוסי מתפוצץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
?!!?!? אתה מעדיף להדליק גחל רוסי מתפוצץ


לא...
פשוט אל תיקח לי את הקרדיט על החורים :)

hazzard
וואי איזה קטע נשבר לי הכד של הנרגילה
והשתמשתי בבקבוק של פריגת ששתינו ממנו
בקיצור היתה לי הנרגילה הכי טובה בעולם~!!!!
טעם נקי חבל על הזמן!!
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא...
פשוט אל תיקח לי את הקרדיט על החורים :)


יא חולרע, אתה לא שווה כלום בלי המחט שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement