|
Vizay 18 år! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
grattis mannen, may the trance be with you.
|
|
|
| Vizay |
awww ni e fan för sköna :)
fick en bra inledning inatt när jag satt å lyssnade på ferrys liveset, sen blev de bara ännu bättre när jag vaknade....fick en fet digitalkamera *lycklig* :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
GRATTIS PETER !
Ja nu får du äntligen komma in på krogen och faktiskt gifta dig utan dina föräldrars tillåtelse... Nu behöver du inte bara gå på 16års partyn heller :)
Kram på DÄ... // StéäVèä :gsmile: |
|
|
| Powell |
| grattis!, alltid lika kul att fylla 18 :D |
|
|
| St_Andrew |
Grattis mannen :D
fan va jag önska att jag oxå vore 18 :) |
|
|
| Amnezia |
| grattis.....:cool: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| fetGRATTIS å välkommen till vuxenlivet :toothless :gsmile: |
|
|
| MojjMojj |
Du vet att jag kommer slå dig hårt när lovet är slut, att lämna mig bakom såhär va! sitta i 17 års träsket ensam nu också :p :haha:
Ha de kul som fan, I'll soon join you...
Go With Trance! |
|
|
| Vizay |
såhär dagen efter så skulle jag vilja rikta ett stort tack till er alla för att ni e så sköna å kommer ihåg lilla mig :)
mojjmojj: knappt 3 månader kvar mannen, sen lovar jag att jag blir den första å dra med dig ut på krogen för å bjuda på bärs ;) |
|
|
| Pjox |
| Grattis... igen... i efterskott... :) |
|
|
| jake |
Vizay:
Jag vet att du väntat länge och missat mycket därför får du den här försenade presenten av mig. Och tro mig, den kommer innehålla många tunga fester för det som jag planerar inför nästa år slår det mesta :)
"
Vizay's free pass to Trancendental experiences. Free entrance for any club or party Jake fixes from now and until the end of 2004."
ENJOY :D och Grattis. Välkommen till klubbarnas fantastiska värld.
PM:a mig så fixar vi allt. |
|
|
|
|