|
Herman Dood... erhmmm... ik bedoel BROOD (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Goed bezig.....
Maar laat me raden --> Groene ? |
nee, hij koopt roze, past mooi bij zijn blousje
(is dit zo'n privé-gesprek wat niet meer zou mogen.......:conf: :conf: :conf: ) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
(is dit zo'n privé-gesprek wat niet meer zou mogen.......:conf: :conf: :conf: ) |
Als zo'n gesprek niet meer mag dan is voor mij de lol d'r hier voortaan wel af... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
(btw wie bepaald dat iets niet mag...de moderators? dan maak ik me niet druk...:) ) |
|
|
| Blik |
(btw wie bepaald dat iets niet mag...de moderators? dan maak ik me niet druk...:) ) |
ik ook niet........:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
LOL |
|
|
| Dj Lex |
| jaja zo kan ie wel weer he jongens, of moet ik soms gaan optreden :whip: :whip: :whip: :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
jaja zo kan ie wel weer he jongens, of moet ik soms gaan optreden :whip: :whip: :whip: :D |
wohoho, ff oppassen WVG, anders komt DJ Lex in de aanval, ik sta te schudden op mijn benen....
oh , daar komt Lex al aan met z'n hooligans, ik ben weg.....
:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
jaja zo kan ie wel weer he jongens, of moet ik soms gaan optreden :whip: :whip: :whip: :D |
Wat wil je doen tegen een Moderator en een Hooligan ;) :p |
|
|
| Dwingo |
Het is ook wel lullig voor Herman Brood zijn vader:
Marco Bakker
Maar de een zijn dood is de ander zijn Brood.
:clown: |
|
|
| mafkees |
"hee herman, wedstrijdje doen wie het verst over de dakrand kan leunen???"
"ja sgoed"
"jij hebt gewonnen"
dus |
|
|
| M5 |
| tja brood...misschien is het beter zo , omdat ie anders misschien anderen wat aangedaan had door al die drugs... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by M5
tja brood...misschien is het beter zo , omdat ie anders misschien anderen wat aangedaan had door al die drugs... |
haha hoe kom je daar nou bij.
Ik zie hem toch wel een beetje als de toffe opa haha lol:D |
|
|
| Corrado_NL |
| quote: | Originally posted by Donna
Brood was een gast waar ik ondanks zn drugsgebruik veel respect voor had,was iemand met een eigen mening,belangrijker:hij uitte die ook zonder zich druk te maken wat iemand van m vond,wat naar mijn mening belangrijk is,t betekent dat iemand nadenkt en weet hoe ie in t leven staat.
Deze zelfmoord is helemaal niet verassend vind ik,het is typisch brood,en of ie t nou goed heeft gedaan of niet,dat maakte hem waarschijnlijk niet uit want hij maakte zich niet druk om t feit of mensen hem nu aardig vonden of niet.
Hij leefde zn leven extreem,hij liet zien hoe mensen zouden moeten leven en denken alleen had hij daar geen grenzen in,waarschijnlijk juist door de drugs.
En nu kunnen jullie t allemaal over zn drugsgebruik hebben,maar kijk eens naar jezelf,niemand weet wat xtc,speed etc. met je doet wanneer je zoveel jaar verder bent,wie zijn jullie om zn drugsgebruik negatief te bespreken en ondertussen er zelf voor zorgen dat jullie eigen kids strax ouders hebben die focked up met verschrompelde hersens in een verpleeginstelling zitten,en dat ze daar elke week meerdere malen naartoe zullen gaan met een nieuw pyamaatje omdat de ander in een psychotische bui aan flenters is gescheurt.
En nee ik ben niet aan t flamen,ik uit alleen mn mening.
Ik vind de stoere taal over de pillen zowwww triest en zo erg onvolwassen en dan lees ik hier dat de acties van brood wel van zn drugsgebruik zouden komen,misschien zat de beste kerel wel flink ed up in elkaar en konden zn drugs dat niet meer voor hem verzachten,daar wel eens aan gedacht?
En ja petrus,ik ben een daggie ouder dan jij om ff terug te komen op je apenstaart begging:[21:21] * De_Gek is geting pissed @ the old women
[21:22] * De_Gek slaps DonAtLeg around a bit with a large trout
Maar ik had Herman Brood graag willen verplegen,1 van de weinige bekende nederlanders die zich niet druk maakte om zn status en of men het waardeerde wat ie deed,hij was iig niet beroemt door zn kontgelik.
En misschien juist door mn leeftijd zie ik dat allemaal wat anders,en zie ik ook jullie pillengebruik anders,omdat ik dagelijks wordt geconfronteert met de psychoses van mensen die mede door gebruik van alcohol en drugs zijn zoals ze nu zijn,en dan de foto's boven hun bed,gezinnetjes gelukkig lachend met elkaar,de kinderen en kleinkinderen denken daar met pijn aan terug,en ja t is heel erg voor zn dochter maar ik denk dat zijn dochter psies wist hoe haar vader was en dat ie dit zelfs met haar heeft besproken,haar heeft verteld dat er zoiets zou kunnen gebeuren want hij had een heel close band met haar,ik hoop dat ze de eigenschappen van haar vader heeft qua de directheid,eerlijkheid en hoop dat ze de drugs laat voor wat t is.
Dit is wat ik over Herman Brood kwijt wilde en jullie reacties daarop.
Slikse mensen,Peace.....
GreetZ |
Ik vind Herman maar een dikke NERD!!
Waarom?? Nou, omdat bijvoorbeeld andere mensen moeten vechten om hun leven omdat ze ongeneeselijk ziek zijn ofzo. Die mensen en hun familie en vrienden hopen er op en vechten er soms jaren voor om te overleven. En meneer Brood zegt gewoon ik heb er geen zin meer in en springt van een flat...
Dieptriest gewoon voor die mensen die in die situatie zitten en dan zoiets op teevee zien.
Maarja what da fok eigenlijk, moet iedereen ook zelf weten, maar ik vind het een nerd... |
|
|
| Henkie_henk |
Goed bezig.....
Maar laat me raden --> Groene ? |
Neej man.. groen..tssss... t is blauwe met grijs en zwart.. zien er wel chill uit.. van die soort surfschoentjes en ze zijn echt goed voor water joh! K had gister zon bui op me harses dat k ongeveer wel helemaal nat was.. lol.. dus ook me schoentjes.. ach ja..
Schoentjes zijn trouwes niet echt stevig lol.. zon container (van supermarkt) eroverheenrolle voel je wel.. zelfs bikkels voelen dat.. |
|
|
|
|