return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Hardstyle mix 20.
View this Thread in Original format
ScuL
okej.
några veckor sen postade jag min mix #21.
jag hade #20 kvar fastän det var inte färdigt då..
men nu är det .. asså ni är välkommen att tanka ner den.

Tracklist:
01 Derb - Derb (Arome remix)
02 DJ Narcotix - HC impression
03 DJ Isaac - Nobody listens to Techno
04 J.T.S. - Nog een Keer
05 Southstylers - Pounding Senses (Zany & Walt remix)
06 The KGB's - Hip Style (DJ Stardust remix)
07 Blutonium Boy vs DJ Neo - Hardstyle Nation (Blutonium Boy mix)
08 The Prophet - Hardstyle Baby (instrumental mix)
09 Builder - Skyscraper (DJ Luca Antolini hard mix)
10 TNT - Ti Ta TNT (Technoboy vs Tuneboy mix)
11 Le Brisc - I've got the Power (A-lusion remix)
12 K-Traxx - Freezing 2003
13 Next Generation - The Earthquake (Andrea Montorsi remix)

Klicka länken i min sig så går ni till min sajt och hämter den från 'mixes' sidan :)
Connector
har väntat på den här. ska tanka och säga vad jag tycker sen :crazy:
Connector
Har lyssnat igenom den nu och jag gillade den =)
Btw, lirar du på vinyl eller cd? Har aldrig snappat upp vad du lirar med för format :)

När du mixade in DJ Isaac - Nobody listens to Techno vid 11:32, vad är det för skum effekt där? Låter som om du stöter till nålen (om du kör vinyl) och det passar in väldigt bra! Bra!

J.T.S. - Nog een Keer var FÖR konstig för min smak men den går att lyssna på. Sköna vocals :D

Le Brisc - I've got the Power (A-lusion remix) GRYMT skön låt.

Jaou, jag gillade den här. Den stannar kvar i winamp playlisten :)
ScuL
quote:
Har lyssnat igenom den nu och jag gillade den =)


tack för det :)

quote:
Btw, lirar du på vinyl eller cd? Har aldrig snappat upp vad du lirar med för format :)


ehhh.. jag mixar digitalt hah :D .. två ljudskortor, en på högtalarna den andra på hörlurar :) ingen beatmixing lr auto-effects lr nåt... har ingen råd för riktiga vinylspelare och framförallt vinylor.. jag kanske borde skaffa 'mix'cd-spelare nånsin.

quote:

När du mixade in DJ Isaac - Nobody listens to Techno vid 11:32, vad är det för skum effekt där? Låter som om du stöter till nålen (om du kör vinyl) och det passar in väldigt bra! Bra!


det passar väldigt bra, precis :) ljudet kommer från orginella vinylen.. har inte gjort det själv.

quote:
J.T.S. - Nog een Keer var FÖR konstig för min smak men den går att lyssna på. Sköna vocals :D


japp lol :D ... den här låt har en egen bakgrund.
det är en remix av en gammal gabber-låt som släpptes nånstans i 1996. det var en stor hit i Holland, asså de flesta som har varit gabber tidigare gillar den här också! inte precis min favoritlåt men det passade till :)

quote:
Le Brisc - I've got the Power (A-lusion remix) GRYMT skön låt.


verkligen bra ja!.. fett grymt även :D
jag hoppade nästen genom taket när jag hörde den här för den första gång live ;)

quote:

Jaou, jag gillade den här. Den stannar kvar i winamp playlisten :)


tack för kommentaret! :)
Glorie
Nu e man ordentligt tillbaka från sin lilla semester uppe i Norrland :p det mest trance-influerade jag gjorde var väl att äta taco-buffe med en kompis, där även Mike Shiver medverkade ;) :D ;) och ett antal andra sköna människor :p Nåja....

har inte kunnat tanka den här mixen förrän nu Scul :) Nu ligger den på min dator iaf. Får väl börja me att tacka för (oj oj, smörvarning) att du håller mig ajour me fräsch hardtrance/harstyle. Utan dina mixar skulle ja väl inte ha hört så mycke nytt alls, vill jag påpeka :)

GRYMT bra! Låtarna var excellente :) har inget att kritisera vad gäller mixningen heller! kan inte säga nåt om det ;) hehe!
För mig låter det bara som örongodis :) passade utmärkt när ja skulle städa och diska i min lgh. Ger gott me energi m.a.o :)

mkt mkt bra låtval! du ska få en kram som tack för mixen nästa gång vi ses :D även om ni holländare vill hålla på att pussas på kinderna :p :p :p hoho
:stongue: :rolleyes: :o
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie

har inte kunnat tanka den här mixen förrän nu Scul :) Nu ligger den på min dator iaf. Får väl börja me att tacka för (oj oj, smörvarning) att du håller mig ajour me fräsch hardtrance/harstyle. Utan dina mixar skulle ja väl inte ha hört så mycke nytt alls, vill jag påpeka :)


jag måste faktiskt säga att de flesta låtar i den här kompilation kommer från de sommarmånader. juli/augusti osv.
jag ska jobba på mix 22 och 23 snart, där finns det låtar av september osv :)

quote:

GRYMT bra! Låtarna var excellente :) har inget att kritisera vad gäller mixningen heller! kan inte säga nåt om det ;) hehe!
För mig låter det bara som örongodis :) passade utmärkt när ja skulle städa och diska i min lgh. Ger gott me energi m.a.o :)


haha.. asså hardstyle är riktigt musik för att städa. vilket komplimang :p .. hihi :D nej jag skojer bara.

quote:

mkt mkt bra låtval! du ska få en kram som tack för mixen nästa gång vi ses :D även om ni holländare vill hålla på att pussas på kinderna :p :p :p hoho:stongue: :rolleyes: :o


tack för det.... gör vad som helst ;) hoppas vi träffas igen på Trance Energy '04!
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
jag måste faktiskt säga att de flesta låtar i den här kompilation kommer från de sommarmånader. juli/augusti osv.


ok, men det är nytt för mig vettu :)

quote:

haha.. asså hardstyle är riktigt musik för att städa. vilket komplimang :p .. hihi :D nej jag skojer bara.


aaaa bra att du skojar... :) vet jag iofs :p

quote:
tack för det.... gör vad som helst ;)


va som helst? huh? vaaa? :p :nervous: :rolleyes: :rolleyes: :D :D

quote:
hoppas vi träffas igen på Trance Energy '04!


-YES, vi får lan se :)
ScuL
liten update..

jag släppte 22 på min sajt idag... har raderat 21..

varning . den här är riktigt HÅRT!... :D

Tracklist:
01 Express Viviana - Eurostar (Daniele Mondello mix)
02 Miami Style - Miami Club
03 Tony H - J.F.K (Technoboy remix)
04 DJ Isaac - Go Insane
05 DJ Zany - In My Mind
06 Hardheadz - Wreck the Remix (Showtek remix)
07 DJ Zany - Hectik
08 Haze and Abyss ft The Prospektor - Drop that Beat
09 Deepack - Zero Crossing
10 DJ Virus vs Blutonium Boy - Paranoid (Blutonium Boy sound massaka)
11 Deepack - Here's Johnny
12 Tronik - Sensational (Ultronik mix)
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
varning . den här är riktigt HÅRT!... :D


weeeeeeeeeeeeeeeee!!!

jag gillar det hårt :) tur för mig, heja scul!
ShyTrance
quote:
Originally posted by ScuL
liten update..

jag släppte 22 på min sajt idag... har raderat 21..

varning . den här är riktigt HÅRT!... :D

Tracklist:
01 Express Viviana - Eurostar (Daniele Mondello mix)
02 Miami Style - Miami Club
03 Tony H - J.F.K (Technoboy remix)
04 DJ Isaac - Go Insane
05 DJ Zany - In My Mind
06 Hardheadz - Wreck the Remix (Showtek remix)
07 DJ Zany - Hectik
08 Haze and Abyss ft The Prospektor - Drop that Beat
09 Deepack - Zero Crossing
10 DJ Virus vs Blutonium Boy - Paranoid (Blutonium Boy sound massaka)
11 Deepack - Here's Johnny
12 Tronik - Sensational (Ultronik mix)


laddar ner nu :)

NooN
quote:
Originally posted by ShyTrance
laddar ner nu :)


Jag med...väntar med spänning :D
Glorie
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Bästa mixen jag hört från dig! Den e totalgrym!
Tack så hemsk mycket!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement