TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Sweden
Grattis svensk trance!
View this Thread in Original format
reveal
rolig läsning ;)
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=136862
roligt att många av dem är SweTAs :D
ScuL
det e tydligen positiv :) hoppas att det följer fler ;)
iaf lycka till alla!
dbl
GO SWEDEN.... GO SWEDEN :)
dj_hysterix
så ska det se ut :D :cool:
montana
så vitt jag vet är det näst intill helsvenskt på alla releaser men elusive är ju norsk, men som rusch sa
quote:
Originally posted by christian_rusch
Well, Elusive's Norwegian, but he's easily cool enough to pass for a Swede. ;D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Privacy Statement