|
Om ni fick välja två producenter som skulle fixa en låt bara för dig? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Can |
| junkie xl & james holden skulle gärna få leka fram något i studion :D |
|
|
| NooN |
Airbase vs. Mesh - AfterNooN (Flutlicht Remix)
eller
Kai Tracid & Carlo Resoort - NooN |
|
|
| quilly |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
En armin remix på It´s Like This It´s Like That skulle inte vara fel.
Kul och se vad Armin skulle kunna göra för under med den melodin |
"Like This Like That" är frukten av Picottos stöld av Armins "Blue Fear".
Armin drog Mauro inför rätta och van det caset..
Min min ringa åsikt är att "Like This Like That" slår "Blue fear" på fingrarna lätt, asskön låt.
Men en Armin remix av den är nog tyvärr rätt liten chans vi får höra.. :( |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by dbl
white sun (jag själv) och nån annan (vet inte vem bara) hade varit kul :) |
RTC (jag) kanske? :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
Armin van Buuren reveals Tiesto - Revelation [Ferry Corsten's revelation] |
:stongue: :stongue:
gillar skarpt "reveals Tiesto" i stället för presents eller feat. ;)
| quote: | Originally posted by NooN
Airbase vs. Mesh - AfterNooN (Flutlicht Remix)
|
hohoho :D :D Fint låtnamn ;) Airbase vs Mesh! ja de vore nåt de :) |
|
|
| nekholm |
Yoji Biomehanika vs Hennes & Cold
Yoji Biomehanika vs Jurgen Vries
Hennes & Cold vs Jurgen Vries
Jag vet att Jurgen inte riktigt passar ihop med Yoji eller Hennes & Cold, men det kunde låta intressant :) |
|
|
| Vizay |
| Flutlicht meets gabriel & dresden - total chaos :D |
|
|
| Mario_GX |
något som ja hade velat höra är Dj Tiesto - Lethal Industry (Dumonde Remix) gillar riktigt tung trance :)
annars vill jag ha fler sammarbeten mellan Cosmic Gate och Dumonde...älskar de två grupperna...särskilt låten urban train :) |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
något som ja hade velat höra är Dj Tiesto - Lethal Industry (Dumonde Remix) gillar riktigt tung trance :)
annars vill jag ha fler sammarbeten mellan Cosmic Gate och Dumonde...älskar de två grupperna...särskilt låten urban train :) |
Hört:
DJ Tiësto - Urban Train (Cosmic Gate Remix) ??? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by quilly
"Like This Like That" är frukten av Picottos stöld av Armins "Blue Fear".
Armin drog Mauro inför rätta och van det caset..
Min min ringa åsikt är att "Like This Like That" slår "Blue fear" på fingrarna lätt, asskön låt.
Men en Armin remix av den är nog tyvärr rätt liten chans vi får höra.. :( |
Allvarligt.... Så lika är dom ju inte. |
|
|
| quilly |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Allvarligt.... Så lika är dom ju inte. |
Japp, allvarligt :)
Läste det för att tag sen här på TA, hört det innan me. Är ju faktiskt vissa likheter.. men då tycker man ju att andra artister borde sitta innanför galler ist. :clown: |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Allvarligt.... Så lika är dom ju inte. |
skämtar du eller, första gången jag hörde like this, like that så tänkte jag, "dett är ju fan blue fear melodin, mauro din jävla tjuv" |
|
|
|
|