|
Parham @ P3 Live
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
Hörde och läste på P3:s sida att Parham's spelning @ göta källare den 3 oktober detta året, ska sändas nu på onsdag i P3 Live klockan 21:03...
Var det ett bra set lr ? Kommer ngn att rippa det ?
Här är länk till P3 sidan
http://www.sr.se/p3/live/kommande/442003.htm |
|
|
| Kongo_kim |
Jag såg det igår när jag lästa Aftonbladets tv tidning.
Tänkte göra ett topic om det men du han före. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ni lyssnade väl ? :)
Själv hann jag bara höra på halva men ska ta hem hela & lyssna... Tyvärr har jag inte fått igång min FTP igen efter ominstallationen av datorn... |
|
|
| ice_key |
| jajamensan, den var nice faktiskt =) |
|
|
| Kongo_kim |
Jag lyssnade. Inte så att jag blev besviken men inte heller Pump up the volume.
Var Ok lite väl proggigt för min del. Jag är mer en melodisk människa. |
|
|
| Kongo_kim |
Nu på ondsag står det att Mesh ska vara på P3 Live.
Är det Trance artsiten Mesh? |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Nu på ondsag står det att Mesh ska vara på P3 Live.
Är det Trance artsiten Mesh? |
|
|
|
| Kongo_kim |
Live från Arvika festivalen. Kanske finns en annan Mesh
Men 12:e November Paul Van Dyk set från Berns |
|
|
| Kongo_kim |
Ikväll Mesh från Arvika Festivalen.
Ska nog tuna in men med Champions League samtidigt vete fan om jag kommer lyssna så där noga |
|
|
| Kongo_kim |
| Helvete jag glömde bort :mad: |
|
|
| Gaby |
| Fan va Parham va grym i lördags!!!!! |
|
|
|
|