return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Parham @ P3 Live
View this Thread in Original format
ice_key
Hörde och läste på P3:s sida att Parham's spelning @ göta källare den 3 oktober detta året, ska sändas nu på onsdag i P3 Live klockan 21:03...

Var det ett bra set lr ? Kommer ngn att rippa det ?

Här är länk till P3 sidan

http://www.sr.se/p3/live/kommande/442003.htm
Kongo_kim
Jag såg det igår när jag lästa Aftonbladets tv tidning.
Tänkte göra ett topic om det men du han före.
SteveTranz4ever
Ni lyssnade väl ? :)

Själv hann jag bara höra på halva men ska ta hem hela & lyssna... Tyvärr har jag inte fått igång min FTP igen efter ominstallationen av datorn...
ice_key
jajamensan, den var nice faktiskt =)
Kongo_kim
Jag lyssnade. Inte så att jag blev besviken men inte heller Pump up the volume.

Var Ok lite väl proggigt för min del. Jag är mer en melodisk människa.
Kongo_kim
Nu på ondsag står det att Mesh ska vara på P3 Live.
Är det Trance artsiten Mesh?
ice_key
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Nu på ondsag står det att Mesh ska vara på P3 Live.
Är det Trance artsiten Mesh?
Kongo_kim
Live från Arvika festivalen. Kanske finns en annan Mesh

Men 12:e November Paul Van Dyk set från Berns
Kongo_kim
Ikväll Mesh från Arvika Festivalen.

Ska nog tuna in men med Champions League samtidigt vete fan om jag kommer lyssna så där noga
Kongo_kim
Helvete jag glömde bort :mad:

Gaby
Fan va Parham va grym i lördags!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement