return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Fotbolls VM låten
View this Thread in Original format
staz
Vangelis - Theme heter den, men vilken remix var det som spelades på TV? inte orginalet iaf.. Takkyu Ishino remixen tror jag, inte säker dock.. nån som vet säkert?


fan va den låten äger förresten :) skulle få ryck om den spelades på nån fest :D
Kongo_kim
JS16 remix är det
staz
det var ju knappast js16 som spelades på TV.. isåfall låter takkyu remixen mycket närmre .. eller Vangelis orchestral version.
NooN
Leave Vangelis alone.
ice_key
Det är JS16 remixen som spelades.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement