return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Remix på Tiesto - In my memory
View this Thread in Original format
staz
den är på Sensation white 2002 Cd'n, den kallas bara tiesto - in my memory på tracklisten..
den går mycket snabbare än orginalet och är mera drag i.. nästan lite åt hardtrance hållet förutom nån lugn break.
OracaZ
Jag har inte hört sensation..men antar att du menar Airwave rmx..kolla ialf om det är den...
RebeL9
är nog Airwaves remix. den är helt fantastisk
Kongo_kim
Jag kommer ihåg jag gjorde en top 50 på 2002

då var V-Ones remix etta fast då hade jag inte hört Airwaves.
Nu vete katten vilken som är bäst, båda är helt fantastiska.
staz
kanske borde sagt att det inte är fade sanctuary, g&d, original, v-one, eller airwave remixen.. det är nån skum remix jag aldrig hört.. på Sensatin white 2002 CD'n som sagt..
staz
Har nu luskat ut att det var ett uppspeedat urklippt parti ur Airwaves instrumental... aLl i can say is.. *shIver*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement