|
Paul Oakenfold - Hypnotised
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Discuss! :D
nääääedå.... vad tycker ni om låten, videon etc? :)
Kowalski 12" mixen är ju klart bäst :D tycker jag, videon e grymt cool me. Nån som vet om det är under kinesiska muren han står och dj'ar? Verkar ju som det och då är det ju genast 16 ggr coolare. :D
Och varför är det så populärt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? För att de är tunna och späda eller?
En av de stora frågorna :p |
|
|
| Kongo_kim |
Jag tycker Reator mixen är bättre.
Ja han DJ:ar vid Kinesika muren
Själv tänder jag inte på asiater. |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Glorie
Och varför är det så populärt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? För att de är tunna och späda eller?
En av de stora frågorna :p |
tror det har att göra med att de är så satans snygga =) min åsikt vad gäller sådant är iaf att det finns inget som är så vackert som en riktigt vacker japansk tjej... sen kan nog det där med att de är tunna o späda stämma... vem vet.. :) |
|
|
| montana |
japanska brudar är skitsnygga (förutom ganguro's, vissa ser ut som överkörda katter)
bilder på ganguros's: http://www.livemusicstudio.com/mac/pages/ganguro.html
men, videon är tråkig, dom borde ha gjort en hel "live" video istället, låten är ok, ingen southern sun men ja kör till |
|
|
| chjo |
Låten är sjysst, videon har jag inte sett.
Asiatiskor är väl ok, men inget speciellt, el. Indiskor är ju Asiater, ska ju gifta mig med en sån nästa år.. :tongue2 |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by chjo
ska ju gifta mig med en sån nästa år.. :tongue2 |
jäklar :) va skojigt! Hur ung är du? ;) Som vanligt skulle det vara kul att se bröllopsbilden ;) precis som den gode Nordlight föregick med gott exempel ;) för er som minns
| quote: | Originally posted by Smekbar
tror det har att göra med att de är så satans snygga =) min åsikt vad gäller sådant är iaf att det finns inget som är så vackert som en riktigt vacker japansk tjej... |
Jaha där ser man :p
Har gått och blivit lite kär i den här låten, det må ja erkänna :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by chjo
Låten är sjysst, videon har jag inte sett.
Asiatiskor är väl ok, men inget speciellt, el. Indiskor är ju Asiater, ska ju gifta mig med en sån nästa år.. :tongue2 |
så du ska gifta dig med en SÅN.... hehehe ;)
har varken sett videon eller hört skivan
och asiater.. finns en del riktigt snygga, men annars e jag inte så mycket för det.
föredrar svenska brunetter :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Låten e ju helt klart skön... antar att den blir stämplad som commersiell och cheese iom. att den rullar flitigt på MTV...
Regisören till videon har ju helt klart blivit inspererad av mig :toothless :toothless :toothless |
|
|
| dj_hysterix |
| jo den e ball. tror jag köper den imorn på 12a |
|
|
| St_Andrew |
Jag diggar den oxå ganska hårt! :D
lite poppich men va fan den e soft! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
lite poppich men va fan den e soft! |
hoho ;) poppich, det ska ja börja säga nu :p
| quote: | Originally posted by Steve
Låten e ju helt klart skön... antar att den blir stämplad som commersiell och cheese iom. att den rullar flitigt på MTV...
|
couldn't agree more... |
|
|
| RebeL9 |
Deepsky's reaktor remix är lätt den bästa. Deras remix på Madonna - Hollywood var också dunderfin. Deepsky är tveklöst ett av USA's starkaste kort på trancehimlen.
Angående asiatiskor så tycker jag också om dem. Vet inte vad det är med dem men de ser alltid så söta ut :)
Kanske är de snea ögonen men något är det! :D
Hellre än sexig asiatisk än en sexig blond i min mening.
:tongue2 |
|
|
|
|