|
קובץ המידע המלא
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אני אומר בואו נכין קובץ אקסל שיכיל את הפרטים הבאים על כולם
ניקניים
שם פרטי ומשפחה
כתובת
טלפון בבית
סלולרי
מספר איציק
כתובת מסנג'ר
וכתובת אימייל
למקרה שאנחנו רוצים להשיג אחד את השני
ככה נוכל לארגן גם מפגשי פורום יותר ביעילות |
|
|
| s0undw4v3 |
תוסיף גם:
כרטיס אשראי
איזה מערכת במכונית (אם יש)
סוג אזעקה במכונית (אם יש)
כספת בבית כן/לא? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
תוסיף גם:
כרטיס אשראי
איזה מערכת במכונית (אם יש)
סוג אזעקה במכונית (אם יש)
כספת בבית כן/לא? |
אם כן אז לכתוב גם קוד |
|
|
| DjChook |
אני דווקא מסכים
אריאל אתה רוצה להיות אחראי על זה ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחח דף קשר של הפורום........
ראסמי רעיון גדול
מי שאחראי לזה שיבוא אלי לאיציק ואני אתן לו את הפרטים
2430525
:D |
|
|
| Hell_Copter |
יכול להיות רעיון נחמד...
למרות שלא יודע כמה זה יעיל.. הרי כל מי שבקשר עם אנשים מהפורום כבר מכיר את כולם ומדבר איתם בטלפון לפעמים ונפגש איתם... |
|
|
| Biondo |
נשמע טוב
עכשיו כל הליטשרים במקום לבקש טראקים פה יוכלו להעיר באמצע הלילה את כל התותחים של הפורום ולבקש מהם ישירות. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כל מי שבקשר עם אנשים מהפורום כבר מכיר את כולם ומדבר איתם בטלפון לפעמים ונפגש איתם... |
נכון.... |
|
|
| Segev |
| רעיון נחמד למרות שאני לא חושב שזה יעזור לארגן יותר מפגשים... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Biondo
נשמע טוב
עכשיו כל הליטשרים במקום לבקש טראקים פה יוכלו להעיר באמצע הלילה את כל התותחים של הפורום ולבקש מהם ישירות. |
/me runs away...
:disbelief |
|
|
| Eitan E |
רעיון נחמד אבל המידע הזה צריך להיות נגיש רק למי שפעיל בפורום
ולא כדי להעיר אותי באמצע הלילה בשביל הדיסק של ניסים גרמה |
|
|
| Segev |
| אוי באמת אתם חושבים שמשהו יצלצל אליכם בשבל איזה דיסק או משהו שתשלחו לו...:conf: |
|
|
|
|