return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Atrc
View this Thread in Original format
staz
är sweeping strings mixen orginalet?

eller finns det ett orginal som inte är släppt?
Hybrid
nah
kolla här
http://www.discogs.com/release/179817

PS
va är det som är so speciellt med den låten??
den var trakig från början imo
dbl
quote:
Originally posted by Hybrid
PS
va är det som är so speciellt med den låten??
den var trakig från början imo


AvB remixen e ju råå grym.. lyssnar fortfarande på den :)
NooN
Den är väl inget man vill höra på dansgolvet imo...
Men sen är jag mer uplifting och melodic :p
Vizay
avb-remixen funkar grymt bra på dansgolvet, släppte den senast jag lirade på fest....skönt drag då :D
ice_key
Hörde AvB mixen förste gången på ngn ASOT, kommer inte ihåg vilken, men deeeeeeeeeeen e mycket bättre.... sen dom andra minxarna, vete fan om det är trance över huvudtaget, vilket jag klassar AvB mixen...
zamson
jag har vinylen och måste säga att båda mixarna är riktigt bra. Men Sweeping Strings mixen är i en klass för sig. Den är så jävla underbar. Vilka minnen jag får när jag hör den... Bästa låten i år helt klart.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement