|
Atrc
|
View this Thread in Original format
| staz |
är sweeping strings mixen orginalet?
eller finns det ett orginal som inte är släppt? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Hybrid
PS
va är det som är so speciellt med den låten??
den var trakig från början imo |
AvB remixen e ju råå grym.. lyssnar fortfarande på den :) |
|
|
| NooN |
Den är väl inget man vill höra på dansgolvet imo...
Men sen är jag mer uplifting och melodic :p |
|
|
| Vizay |
| avb-remixen funkar grymt bra på dansgolvet, släppte den senast jag lirade på fest....skönt drag då :D |
|
|
| ice_key |
| Hörde AvB mixen förste gången på ngn ASOT, kommer inte ihåg vilken, men deeeeeeeeeeen e mycket bättre.... sen dom andra minxarna, vete fan om det är trance över huvudtaget, vilket jag klassar AvB mixen... |
|
|
| zamson |
| jag har vinylen och måste säga att båda mixarna är riktigt bra. Men Sweeping Strings mixen är i en klass för sig. Den är så jävla underbar. Vilka minnen jag får när jag hör den... Bästa låten i år helt klart. |
|
|
|
|