return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
zijn de brains van de meeste TA-ers naar de tering geslikt ofzo?! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dago "B" Duck
Heb het een beetje lopen volgen, want ik zag de thread in een paar minuten van 2 replies naar 25 schieten. Nou dacht ik, laat ik mijn visie eens geven, want die is in zoverre objectief, dat ik niemand ken, regelmatig spreek of heb gesproken.

Vind jullie allemaal nogal onvolwassen reageren ( de betrokkenen). Donna, misschien dat je alles nog eens na moet lezen als je bent gekalmeerd, want je loopt hier mensen te beschuldigen van dingen, waarmee je zelf bezig bent op het moment dat je beschuldigt. Heb begrepen dat mensen het idee hadden dat ze opzij werden gezet omdat ze minder zijn dan anderen. Jij wint je daar enorm over op en vervolgens ga je mensen met kinderachtige scheldpartijen naar beneden halen !?!?!?
En de rest gaat daar lekker in mee!

conclusie: jullie zijn allemaal gelijk!

de groetjes
DjRV
komt goed raoul met die live mixes :D
en qua posten hier,ik weet wanneer ik niet welkom ben ergens :p
voor de rest moet ik ook melden dat er ook mensen hier waren waar ik het wel mee kon vinden,die mensen die dat zijn weten het zelf wel :)

peace
Donna
indeed die mensen weten dat zelf wel,en dago,je weet totaaal niet waar t om gaat dus je vindt t vast niet erg dat ik jouw mening niet echt serieus neem.
en verder ben ik kalm hoor,ben zelfs niet kwaad uit de chan weggegaan,heb alleen gezegt:neuk jullie chan dan maar lekker en ben weggegaan,en dat was enkel en alleen omdat dat chan me dan ook verder niet boeit als ze t niet willen behouden,ikzelf heb weinig nodig met t TA-chat chan hoor,k zat daar alleen omdat sommige gasten WEL leuk waren om mee te praten.Verder alles flex met me hoor,dus maak je daar geen zorgen om.
Take care dago;)
Dago "B" Duck
Dat je mijn mening niet serieus neemt maakt me niet uit. Probeer alleen te zeggen dat in de threads die ik heb gelezen je jezelf nogal eens tegenspreekt
Akira
OMG dit is echt triest...kijk nou ik volg het de laatste tijd niet echt meer maar als donna BV enzo geen ops willen geven maakt dat toch geen ene uit ???ik heb zelf dat kanaal geopend en mij boeit het geen ene of ik nou wel een @ heb of niet...En als je gaat zeuren over ops dan vind ik dat ook wel triest aangezien je er toch niks meedoet??er word toch niemand geband etc...

Maar ja laten we nou niet moeilijk gaan doen over zo'n @ of over lekker ruzie maken want daar ben ik ook erg goed in hehehe :toothless :toothless :toothless ...

Als er wat is of als je aan iemand ergert zeg het gewoon recht in zijn face en niet een keigrote bek of achter iemand zijn rug onder de gordel lopen steken want je bereikt er niks mee.Kijk achter de PC durft iedereen wel een flink grote bek te geven maar ik heb mijn twijfels of iedereen dat in real life wel durft te doen.

Ja ik weet eigenlijk ook niet de content van deze ruzie dus ik kan eigenlijk geen goed oordeel geven...wie of wat er nou fout is.Maar gooi er gewoon zand over heen ok?en als er wat is zeg het meteen recht in zijn face en loop astjeblieft niet lekker achter iemand zijn rug te lullen
Thnx
Jason
Akira
quote:
Originally posted by Blik
De eerste reply die na deze post komt is een reply met een uitleg waar deze kutzooi weer over gaat..........:whip: :whip: :whip:

anders word die meteen geclosed door dit persoontje hier


met alle respect dat je moderator bent....Maar om meteen te closen ???waarom omdat jij toevallig een weekie weg was??Ik vind niet dat je zomaar misbruik van je status kunt maken dus vraag eerst rond voor je gaat dreigen met closen van threads.
Miss Proximus
ey Jason..JoNta hier :p hihi

Het gedoe met die @ moet ff gecleared worden, want er wordt van een mug een olifant gemaakt :)
Blik
quote:
Originally posted by Akira


met alle respect dat je moderator bent....Maar om meteen te closen ???waarom omdat jij toevallig een weekie weg was??Ik vind niet dat je zomaar misbruik van je status kunt maken dus vraag eerst rond voor je gaat dreigen met closen van threads.


nee, niet closen omdat ik een weekie weg was, closen omdat dat gekanker op elkaar ,wat dus te maken had met IRC, dan ook maar op IRC moet opgelost worden en niet dat gezeik hiernaartoe moet worden gebracht

afgelopen week zijn er al veels te veel threads geclosed omdat er gewoon teveel gezeik was en dat gezeik moet maar eens ophouden vind ik, en daar zijn vele anderen het mee eens, heb er al een paar gehoord die maar gewoon weggaan omdat ze het hier niet meer leuk vinden, en dat zijn dus wel mensen die veel bijdragen aan het forum........
Remy D
Wij zijn vrienden voor het leven..........................................................................................................................................................................................



:D


Jammer dit allemaal, ik sluit me hier vanaf. Waar is die gezelligheid nou gebleven????????????????????????????????
Miss Proximus
Ik ook van jullie :D :D

Glaniskanis
quote:
Originally posted by Blik


nee, niet closen omdat ik een weekie weg was, closen omdat dat gekanker op elkaar ,wat dus te maken had met IRC, dan ook maar op IRC moet opgelost worden en niet dat gezeik hiernaartoe moet worden gebracht

afgelopen week zijn er al veels te veel threads geclosed omdat er gewoon teveel gezeik was en dat gezeik moet maar eens ophouden vind ik, en daar zijn vele anderen het mee eens, heb er al een paar gehoord die maar gewoon weggaan omdat ze het hier niet meer leuk vinden, en dat zijn dus wel mensen die veel bijdragen aan het forum........



Het gezeik is hier begonnen hoor (lees: Springnichten en andere threads)
Ennuh daarna is het met groepje voorstanders/tegenstanders naar IRC (wat een vet kanaaltje was) doorgezet
Ik hoop dat alles weer word zoals het was maar dat is denk ik vergane hoop


Greetz,
Glaniskanis
magrec
CHATTEN SUCKS as usual hehe :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement