|
XL 1 november ->gastenlijst voor alle XL forum members
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
XL heeft wel een gave actie. Iedereen die lid is van het forum daaro, mag gratis op de gastenlijst. Dus ik weet niet wie zich daar allemaal ooit eens heeft geregistreerd, maar check je mailbox es zou ik zeggen.
Dit soort acties zijn wel erg goed voor je imago, als club zijnde :)
edit: bedoelde natuurlijk XL forum members :p |
|
|
| Partyhardy! |
Jammer, ik ben niet aangemeld bij dat forum.
Line-up van 1 november, a.s. zaterdag=>
* Dazzle
* Katana (ik heb goede berichten gelezen over Katana de vorige keer in de XL :) )
* Precision
* Spider
* The Freak |
|
|
| arj1o1 |
| en als ik me nu aanmeld ;) :p |
|
|
| Optimus |
| Topactie van hen:) Over het algemeen zijn de bezoekers van het XL forum daar ook vaste bezoekers van de XL avonden, dus de gastenlijstplaatsen komt wel toe aan mensen die het "verdienen":) helaas sta ik daar niet geregistreerd, ik bezoek het forum wel af en toe:) |
|
|
| franzelare |
heb mijn weekendje al vol :(
maar wel een leuke actie!!!
ga me zo maar eens klaar maken om het weekend goed te beginnen met dutch dj awards! |
|
|
| Partyhardy! |
| Hey Franssie, ik heb ongeveer 2,5 week geleden al een pm naar je gestuurt! check die box eens een keer man! :whip: ;) :p :) :cool: |
|
|
|
|