|
Ferry Corsten - Right of Way, het album
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Ferry Corsten - Right Of Way
01. Sublime (vs. Thrillseekers)
02. Whatever
03. Rock Your Body Rock
04. Right Of Way
05. Kyoto
06. Holding On (feat. Shelley Harland)
07. Sweet Sorrow
08. Hearts Connected
09. Punk
10. It's Time
11. Show Your Style (feat. Birgit)
12. Star Traveller
13. Skindeep (feat. Shelley Harland)
14. In My Dreams
Ik zag dat er nog geen topic over dit erg goede album van Ferry was.. dus mijn grote vraag: Wat vinden jullie ervan??
Ik zelf vind het album boven verwachting goed en staat momenteel op repeat dus :) Natuurlijk vind ik ook niet alles super, maar dat vind ik eigenlijk nooit van een artist album. Punk en Rock Your Body zijn natuurlijk bekend en blijven gewoon lekker. Ik vind persoonlijk Right of way het beste nummer van dit album, dit nummer heeft echt alles:eyes:! Verder zijn Sublime (vs. Thrillseekers), Kyoto, Sweet Sorrow en Star Travellers echte beauties :crazy:. Verder vind ik de ballad Holding On echt super (heeft veel overeenkomsten met Madonna - The Sound Of Goodbye), wat een relaxt nummer zeg!!... zeker een van mijn favorieten van dit album ook al is het geen trance. De andere tracks vind ik eigenlijk maar matig, whatever heeft helemaal niks, hearts Connected ook niks. It's Time en In My Dreams gaan wel en Show Your Style (feat. Birgit) is een leuk experiment, maar ook niet meer dan dat. Ferry had beter het masterlijke Indigo erop kunnen zetten ipv twee van deze tracks.. Maar goed in ieder geval deze krijgt een mooi plaatsje naast het album van Tiesto en Armin. |
|
|
| franzelare |
| ik heb hem nog niet geluisterd dus kan je er nog niets over zeggen... |
|
|
| Asperge |
| Ik vind dit album echt helemaal top! Heel divers en boeiend van begin tot eind. Een minpuntje is idd het ontbreken van Indigo maar dat kan voor mij de pret niet druk. Echt een geniaal album waarop Ferry zijn skill behoorlijk etaleert(je wordt niet voor niets producer van het jaar). |
|
|
| Blik |
heb hem ook (gedownload ja...!!)
ik vind Whatever en Show Your Style echt helemaal niks, van hearts connected vind ik de vocals wel goed maar ik de rest van het nummer zo saai, had die iets veel beters van kunnen maken
De rest van het album vind ik eigenlijk wel goed, op een paar nummers na die ik dan nog redelijk vind.
maar idd een grove fout om Indigo niet op het album te zetten |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
heb hem ook (gedownload ja...!!)
|
Moet volgens mij ook wel, tenzij je bij Right Of Way bent geweest zoals ik... Want ligt het album al in de winkels dan??? |
|
|
| Freezel |
| Ik vind hem echt geniaal! Lekkere crossover tussen Trance, Electro & Chill. Ik heb deze cd samen met 76, In My Memory en die van Rank 1 op een MD-tje gezet voor onderweg naar school :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Moet volgens mij ook wel, tenzij je bij Right Of Way bent geweest zoals ik... Want ligt het album al in de winkels dan??? |
3 november als het goed is |
|
|
| TranceFool |
Dit album is echt super!!!! Klaart die van AvB en Tiesto (zonder dollen). Had em meteen aangeschaft afgelopen zaterdag :)
er is werkelijk geen een nummer waar ik niks aan vind, mijn favo tracks van het album:
Sublime, Rock Your Body Rock, Right Of Way, Kyoto, Holding On, Sweet Sorrow, Punk, Star Traveller....hmmm ja dus dus al meer dan de helft....ze zijn allemaal wel goed maar deze vooral :p
de combinatie van trance, electro-achtige tracks en chill is gewoon verschrikkelijk goed. De zang in Holding is echt verschrikkelijk mooi :)
Verder wil ik gewoon zeggen, kopen die handel :D |
|
|
| Original |
MASTERLIJK album,
Hier een korte review;
"Sublime (vs. Thrillseekers), Right Of Way, Kyoto, Star Traveller"
Dit zijn gewoon top kwaliteit trance producties.
"Rock Your Body Rock & Punk"
De comercieele nummertjes van het het album, beetje vaak gehoord maar ik vind ze nog steeds goed.
"Hearts Connected"
Vind het een beetje een progressive achtig nummertje met een lekker vocaltje eroverheen. goed nummer dus.
Van de vocal nummers vind ik "Holding On" en "Its Time" het lekkerst klinken.
Verder vind Skindeep & whatever op zich wel leuke nrs, en de afsluiter "In my dreams" niet echt speciaal maar ook niet slecht.
En Show Your Style, leuk expiriment maar ik vind er persoonlijk niet veel aan.
p.s. heb t album ook gedownload, maar ga em zeker in de winkel kopen. |
|
|
| Partyhardy! |
Super cd! :) met voor mij 2 uitschieters! =>
Sublime :eyespop: heerlijk nummer! :crazy:
en Kyoto is echt niet meer normaal gaaf! hij moet alleen een beetje opgepitcht worden maar met deze plaat heeft Ferry echt heel de HMH los gekregen afgelopen zaterdag! :tongue3 Wat een nummer zeg! Geniaal! :cool: woeiii! |
|
|
| Magic83 |
ik heb um op het feest meteen gekocht want wist dat het een goeie cd zou worden ;)
Sublime is echt vet en uiteraard right of way en rock you body.
Verder vind ik de vocal tracks wat minder maar over het algemeen een erg lekkere cd :) |
|
|
| eieregooie |
| Favo tunes: Sublime en Kyoto :D |
|
|
|
|