return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Dutch DJ awards? (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ Bazz
Waar is harry lemon???:(
robin
ik ben vanaf nu geen nederlander meer :o
franzelare
het was een gezellig feestje het een heeeeeel hoog ons kent ons gehalte :D

het was echt schattig hoe zenuwachtig kim was (mocht de prijs aan tiesto uitreiken) :D

ben nog benieuwd naar de preciece uitslag van de vakjuri want die kan ik nog nergens vinden en daar noemde ze alleen de mensen die in de top 10 stonden van op en niet de volgorde :(
alleen tiesto won die ook, er stonden wel veel interresantere namen in als sven vath en 2many djs
Asperge
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hier de volledige TOP 100:

lijst

Echt te triest voor woorden dit. De smaak van de doorsnee Nederlande clubber is echt om te huilen.... :nervous:

Dit is niet van de doorsnee Nederlandse clubber denk ik, ik denk dat ook een groot gedeelte TMF figuren hebben gestemd.
jploveparade
Gefeliciteerd Paul, Armin en Tijs met jullie terechte top 5 notering :)

Hardstyle is blijkbaar nog zeer populair in de lage landen... :eek:

Heren en dames van de organisatie zullen er goed aan doen de verkiezing op te splitsen in hardcore/style, techno en trance... :o
MaGiK54
11 Darkraver
21 Paul Elstak
30 Buzz Fuzz
35 Bass D & King Matthew
40 Charly Lownoise
43 The Prophet
76 Dano

Whoaoaoaoaoaaaaaaaaaaa HARD-CORE WILL NEVER DIE :toothless

En meer wil ik over deze zeer trieste swabberlijst niet kwijt. O ja Tijske gefeliciteerd.
Antiphus
quote:
Originally posted by franzelare
het was een gezellig feestje het een heeeeeel hoog ons kent ons gehalte :D

het was echt schattig hoe zenuwachtig kim was (mocht de prijs aan tiesto uitreiken) :D

ben nog benieuwd naar de preciece uitslag van de vakjuri want die kan ik nog nergens vinden en daar noemde ze alleen de mensen die in de top 10 stonden van op en niet de volgorde :(
alleen tiesto won die ook, er stonden wel veel interresantere namen in als sven vath en 2many djs

Was indd errug gezellig gister....

Heeft Dana je plaat nog kunnen draaien?? :)
ambs
jaaa echt leuk dat Kim tijs z'n award mocht geven!! :D lieve kim!! :D

maar tie top 100 is echt te triest voor woorden! bah! maar ok.... ieder zn eigen mening
Chicane
99. Astrid :rolleyes:

Dik matige kutlijst, als Sean Paul erin had gestaan ook al mixt ie niet was hij 1 geworden.. veel van de dj's die erin staan mixen niet maar laten 2 platen gewoon trainwrecken en daar staan dan al die sufkutten op te beuken..
Chicane
LOL! Zojuist werd op ID&T radio gezegt dat een aantal (toonaangevende) DJ's die niet in de top100 stonden en wel aanwezig waren gisteren gewoon boos en pissed zijn weggelopen vanwege de uitkomst die nergens op slaat. Waarop die Dirk-Jan Stip (ID&T Eîhkôhl) zei dat ze maar beter hun best moeten doen en betere campagne moeten voeren..

LOLOLOL!! :D :D :D

franzelare
nou een hoop dj's waren er gewoon om een avondje ladder zat te worden :D

Ik heb niemand van de mij bekende weg zien gaan, en denk ook niet dat tjeerd dj's uit heeft genodigd die niet in de top 100 stonden, dan waren die met een ander mee die er wel in stond ofzo.

enige prominent uit de top die ik niet heb gezien was armin overgens.
arj1o1
quote:
Tiësto wint eerste Dutch DJ Award
Gepost door Claudia (miss_bleu) - donderdag 30 oktober 2003 @ 15:55 - Bron: http://www.id-t.com
Domo en belikewater hadden ons via de newssubmit het volgende te melden:

Tiësto heeft gisteravond de eerste Dutch DJ Award gewonnen tijdens een feest in Amsterdam. Bijna 30.000 mensen hebben via het internet op hun favoriete DJ kunnen stemmen. Na telling van de stemming kwam DJ Tiësto als winnaar uit de bus met 4821 stemmen gevolgd door Dana met 2253 stemmen. Tiësto mocht gisterenavond niet alleen de publieksprijs in ontvangst nemen maar ook de prijs van de vakjury.

das toch een groot verschil tussen 1 en 2
ook niet echt veel mensen hebben gestemd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement