return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
!!!! כבוד לסצנה הישראלית
View this Thread in Original format
Ariels
[i:Vibes] Forum Index -> Music discussion (trance, techno, progressive and other genres)>> Tune of the year ???


quote:
QbIx
Feeling The Music
Vibes: 8.36
Joined: 16 Jul 2003
Member #: 4,122
Posts: 158
Location: Birmingham UK
------------------------------------------------------------------

Some of my fav tracks this year not in any particular order:

Rank 1 - Symsonic - Dumonde Remix
AvB feat. Justine Suissa - Burned With Desire
Lost Tribe - Gamemaster 2003 - Micheal Woods Mix
Gil Shwartz - Closer To Heaven - Icone Remix <<------ WTF !?!?!?!?!!?!?
William Orbit - Barber Adagio For Strings - DJ Tiesto Mix
Darren Tate - Prayer For A God - Original Mix
Flowerchild feat. Wray - Captivated - Original Mix
Insigma - Avalon - Midway Remix
Warrior - X - Club Mix
Andain - Beautiful Things - Photon Project Mix
Carlo Resort - Remover
Rusche & Murray - Epic
Delerium - After All
Paul Van Dyk - Nothing But You
Y-Traxx Mysteryland - Fred Baker & Mr Sam Instrumental Mix
M.I.D.O.R. & Six4Eight feat. DJ Precision - Far East
Rising
ממממ?
אבל סתם מישהו כתב את זה ...
Gil Shwarts
לא ממש כבוד כי זה רמיקס לקטע שלי :)
אם זה היה האורגינל אז מילא
וגם אם סתם מישהו כתב את זה, עצם העובדה שהקטע מופיע ב10 הקטעים הטובים של השנה מבחינתו, זה כבר משהו :)
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לא ממש כבוד כי זה רמיקס לקטע שלי :)
אם זה היה האורגינל אז מילא
וגם אם סתם מישהו כתב את זה, עצם העובדה שהקטע מופיע ב10 הקטעים הטובים של השנה מבחינתו, זה כבר משהו :)


Icone
הוא גם ישראלי?
Gil Shwarts
הוא משוודיה אני חושב
coby
תגיד אחי כבר החתמתה כמה טראקים לא ?
Gil Shwarts
עוד לא...
עובד על זה כרגע
יותר מדי בדילמות....

זה משגע לי ת'צורה
Hell_Copter
לא הוצאת איזה וייט לייבל פעם?
coby
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
עוד לא...
עובד על זה כרגע
יותר מדי בדילמות....

זה משגע לי ת'צורה


איזה דילמות ?

אם מותר לי לשאול.. :)
Gil Shwarts
אני מעדיף לא לדבר על זה כרגע אחי..

Rising
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הוא משוודיה אני חושב


בלגיה
Ariels
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני מעדיף לא לדבר על זה כרגע אחי..


הציבור לא רואה בעין יפה שמירה על זכות השתיקה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement