|
..::[ddB...Dj RV & Dj Tony K Live @ http://radio2.ddb.fm:8008/listen.pls ...ddB]::..
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Thanks! ik ga eens even lekker luisteren! :D :D |
|
|
| Partyhardy! |
aaaaah!!!! lekkerrrrrrrr!!!! Goed bezig man! :D :D :D
"i just can't believe all the things people say!" ;) |
|
|
| Glaniskanis |
1)Riva-The Hunter
2)Cervus-Senzodroid
3)Oliver Lieb-Lightspeed
4)Sunrise-Flat
5)Signum-First Strike
6)Walter Solo-Walk, Don't Run
7)Harry Choo Choo Romero-Beatz Vol 2
8) <=== (DjRV) foutje van de redactie;)
9)DJ Arabesque-Serendipity
10)Fire & Ice-Lost Emotions 2001
11)DJ Tiësto-Flight 643
12)Green Martian-Industry
13)Marco V-Magnitude
14)Mauro Picotto-Verdi(Megamind Mix)
15)Ricky Effe-Sector 30
16)Bismark-Reactivate (Trasp 1 Mix)
17)Joy Kitikonti-Joyenergizer
18)Nord-Positive Negative
19)Mauro Picotto-Iguana(Mas Mix)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| WWAAZZAA |
Klinkt wel lekker!
Doorgaan!! |
|
|
| raoel |
Wat wordt er nu gedraait.
Deze is PHAT |
|
|
| Dj Lex |
| Zo is die gozer nog bezig? Dan ga ik ook ff luisteren |
|
|
| DjRV |
| lex!!kerel!! how's life m8 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DjRV
lex!!kerel!! how's life m8 |
Hey man.
Goed. Hoor dat je ook gezeik gehad hebt? Ik zeg zand erover en opnieuw beginnen.
Wel een lange set die je aan het draaien bent he:D |
|
|
| DjRV |
Mja we beginnen ook behoorlijk moe te worden;-)
maar goed de sfeer zit er goed in dus sja:)
(we zijn btw als dj team in te huren :cool: )
En wat betreft dat gezeik,ach ik ben hier alleen nog maar om jullie van live muziek te voorzien en de rest ga ik me niet meer mee bemoeien
:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DjRV
Mja we beginnen ook behoorlijk moe te worden;-)
maar goed de sfeer zit er goed in dus sja:)
(we zijn btw als dj team in te huren :cool: )
En wat betreft dat gezeik,ach ik ben hier alleen nog maar om jullie van live muziek te voorzien en de rest ga ik me niet meer mee bemoeien
:D |
Vind ik knap van je. Ik weet niet precies wat er gebeurt is, maar als ik afgezeken zou worden tot daar aan toe he, maar dan zou ikzelf ook gelijk gekapt zijn met draaien. Krijg dan het *#$%^ maar.
Maar vind het tof van je dat je ons nog steeds laat genieten van je sets. |
|
|
| DjRV |
Zou een beetje lullig zijn als ik omdat ik met een aantal mensen in conflict lig daarom andere mensen niet laat genieten van muziek right?
Muziek is en blijft mijn grootste liefde(naast donna dan :D )en tot de dag dat ik dood ga blijf ik het aan andere laten horen die dat willen.Noem me maar de jehova getuige van trance :D |
|
|
|
|