return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Feesten met Oud&Nieuw..... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Duke2003
quote:
Originally posted by SnuggLe

Verder zijn er: Multigroove, Hellraiser, I Hate Trance, Raving Nightmare, wat in de oude Eau, etc etc..... ;)



hahaha i hate trance klinkt wel ok :D is dat n hardcore iets ofzo?
Freezel
We gaan gewoon bij iemand thuis zitten, ouders zijn daar toch weg zoals altijd met Oud en Nieuw. Veel drinken inslaan dag van te voren, net als wat vuurwerk. Op de dag zelf draaitafels naar beneden en muziek aan tot de vroege uurtjes :D

Doe ik al jaren zo en het bevalt eigenlijk prima zo :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by total woot
Zoal t er nu uitziet ga ik samen met 2 vrienden (TA-Artist, TA-Shabbaman) en een vriendin, een feestje geven in groningen...


Is dat een uitnodiging Wouter?

:eyes: :D :D :D :haha: :crazy: :crazy: :crazy:
franzelare
denk dat ik het gewoon met vrienden vier zoals elk jaar.

of heel misschien awak.....
raoel
Ik doe waarschijnlijk hetzelfde als Blik.

Waar? dat is nog niet bekend, maar waarschijnlijk een kroeg in één van de dorpen in de buurt.
De afgelopen 2 jaar goed zat geworden, net als de rest van de groep, en dat zal dit jaar niet anders zijn denk.
Bevalt prima op deze manier. Lekker veel bekenden zien, oude klasgenoten, allemaal leuk.

Alleen die kRater 's morgens :eyes:
Maar ja, da overleef ik ook wel.


Wel typisch dat 2 brabanders zeggen dat ze het op een zuipen zetten, de rest weet het nog niet, doet niks of gaat naar een feest.
Voor mij wordt het iig een lang brabantse nacht.
basvh
quote:
Originally posted by raoel
Wel typisch dat 2 brabanders zeggen dat ze het op een zuipen zetten, de rest weet het nog niet, doet niks of gaat naar een feest.
Voor mij wordt het iig een lang brabantse nacht.


Ik doe ook meestal beetje in het dorp hangen beetje heel erg zuipen. Heb dat nu eigenlijk wel gezien. Dus ga liever naar een feest. Maar dec is al impulz en innercity. Dus denk dniet dat ik veel geld over houd.
New Wave
Ondanks het feit dat ik op nieuwjaarsdag gewoon moet werken ga ik heel misschien naar Awakenings........als het door gaat tenminste.
de line up moet ook zwaar vernieuwend zijn.
Ik ben benieuwd wat monumental gaat doen.
arj1o1
quote:
Originally posted by Duke2003
hahaha i hate trance klinkt wel ok :D is dat n hardcore iets ofzo?


TERROR :p
Optimus
quote:
Originally posted by arj1o1
TERROR :p


Nee, is gewoon hardcore. Ze hebben wel speciale terror editions.
arj1o1
quote:
Originally posted by Optimus
Nee, is gewoon hardcore. Ze hebben wel speciale terror editions.


gaaf. terror dat snap ik niet volgens mij als je al gaat hakkuh ben je na een uur doodop zonder pillen dus duidelijk iedereen aan de pil

Remy D
Qlubtempo all the way :D:D
moogwai
quote:
Originally posted by raoel
Wel typisch dat 2 brabanders zeggen dat ze het op een zuipen zetten, de rest weet het nog niet, doet niks of gaat naar een feest.
Voor mij wordt het iig een lang brabantse nacht.


Same here.. je moet toch iets he :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement