return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
HB2 - Extreme Sounds (pg. 2)
View this Thread in Original format
ShyTrance
började lyssna för 10 minuter sedan, nice hardtrance :D
SteveTranz4ever
Fan Irish du e KUNG ! :crazy:

Ser fram emot Rob... gjorde ju bra intryck på Trinity part II...

Ferren... behöver din hardstyle nyss ! :thepirate
Ferren
ja men dra inte fören 22:00 då :)

Det blir tunga drag ikväll från lite låtar av Druck Records, Dance Pollution bl.a :)
Kongo_kim
Tuna nyss in. WEweeeyy Pure Thrust :eyes:

Kommer Tracklist senare eller?
ShyTrance
:O psytrance fan va skönt :D:D
dj_hysterix
wow, det var ball psy nu :crazy:
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by dj_hysterix
wow, det var ball psy nu :crazy:


jo, vem är snubben som lirar?
ShyTrance
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
jo, vem är snubben som lirar?


bra fråga, har ingen aning hlr... men skönt lirar han iaf :D
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
jo, vem är snubben som lirar?


troligtvis Ferren eftersom det e han som ska spela mellan 21 - 22 ;)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan Irish du e KUNG ! :crazy:


Tackar! :D

Mot slutet tag-teamade jag med Ciacomix som är här på besök eftersom han och Mike Hunter spelade på Amnesia ikväll :)

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by dbl
troligtvis Ferren eftersom det e han som ska spela mellan 21 - 22 ;)


Jovisst, men 22-23 stod det TBA på spelschemat nämligen.. :)
Glorie
grrrrr..... hade det varit ett mer intressant trådnamn hade jag inte missat det... faen :wtf: :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement