|
HB2 - Extreme Sounds (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| började lyssna för 10 minuter sedan, nice hardtrance :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan Irish du e KUNG ! :crazy:
Ser fram emot Rob... gjorde ju bra intryck på Trinity part II...
Ferren... behöver din hardstyle nyss ! :thepirate |
|
|
| Ferren |
ja men dra inte fören 22:00 då :)
Det blir tunga drag ikväll från lite låtar av Druck Records, Dance Pollution bl.a :) |
|
|
| Kongo_kim |
Tuna nyss in. WEweeeyy Pure Thrust :eyes:
Kommer Tracklist senare eller? |
|
|
| ShyTrance |
| :O psytrance fan va skönt :D:D |
|
|
| dj_hysterix |
| wow, det var ball psy nu :crazy: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
wow, det var ball psy nu :crazy: |
jo, vem är snubben som lirar? |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
jo, vem är snubben som lirar? |
bra fråga, har ingen aning hlr... men skönt lirar han iaf :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
jo, vem är snubben som lirar? |
troligtvis Ferren eftersom det e han som ska spela mellan 21 - 22 ;) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan Irish du e KUNG ! :crazy:
|
Tackar! :D
Mot slutet tag-teamade jag med Ciacomix som är här på besök eftersom han och Mike Hunter spelade på Amnesia ikväll :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
troligtvis Ferren eftersom det e han som ska spela mellan 21 - 22 ;) |
Jovisst, men 22-23 stod det TBA på spelschemat nämligen.. :) |
|
|
| Glorie |
| grrrrr..... hade det varit ett mer intressant trådnamn hade jag inte missat det... faen :wtf: :o |
|
|
|
|