return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Trevlig allhelgona på er!
View this Thread in Original format
Glorie
Hoppas ni får det bra i helgen och att ni inte blir bortrövade av något elakt spöke :) Själv har vi ett tema med vita kläder nämligen :p Lite Sensation White-influerat allt, men det vet ju inte mina kompisar :p :p :crazy: Nävars, är eg. lite skeptisk till hela Halloween-firandet. Den egentliga anledningen till helgen är ju faktiskt att man ska komma i håg alla oersättliga människor som ligger på kyrkogården.



hehe, bilden ^ hette: wtf_u_looking_at_this_for1.gif

:p

ha'de!
TrancE_GyLLe
tjo..

ja, ha en trevlig allhelgona Helg på er...

quote:
Nävars, är eg. lite skeptisk till hela Halloween-firandet.Den egentliga anledningen till helgen är ju faktiskt att man ska komma i håg alla oersättliga människor som ligger på kyrkogården.


Vet inte när det togs upp... men var det inte snack om att flytta Halloween för att det inte "passade" med en sådan helg samtidigt som man ska bry sej om dom bortgångna...??:rolleyes:
dbl
hehehe.. fräckt med bytet av loggan :)


o tack detsamma :)
NooN
Tack detsamma!
Halloween är amerikanskt tjafs. Det räcker med att vi har fått Alla Hjärtans Dag från dom...:whip:
St_Andrew
ha det så trevligt, tänk på dom döda och festa sönder er lagom på kvällen :) (så hinner man med allt, haloween + allahelgona helgen :D)

quote:
Originally posted by Glorie


hehe, bilden ^ hette: wtf_u_looking_at_this_for1.gif

:p


o här har du förklaringen till det ;) (skratta ihäl mig när jag läste det :p)
ScuL
här händer ingenting så ved jag vet. det e en typiskt amerikanskt fest tror jag.. ha en bra kväll iaf hehe.. jag har det inte eftersom jag har satans värsta huvudvärk nu, :(
cviper
Detsamma!

Hade nog inte ens upptäckt utbytta loggan om inte för den här tråden :p
MojjMojj
Festa kungligt mina vänner :):D
dj_hysterix


BU! :disbelief
Hybrid
quote:
Originally posted by dj_hysterix


BU! :disbelief


LOL :stongue:

Nån lilla flickor ringde på dörren och frågade om godis... jag såg Nej... och stängde dörren... lol!

quote:
Halloween är amerikanskt tjafs..


tycker jag med!!

SteveTranz4ever
BUUUUUUH !
Jag är ett spöke...

Kongo_kim
quote:
Originally posted by Hybrid
LOL :stongue:

Nån lilla flickor ringde på dörren och frågade om godis... jag såg Nej... och stängde dörren... lol!



tycker jag med!!


Jävla surgubbe ;) dom kommer ägga ditt hus nästa år ;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement