return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חזרתי לשו"ש
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
חזרתיייייי
מה קורה כולם?
כמעט נשארתי שבת על הפקרת נשק אבל אני אמין!!!

למישהו יש אולי לינק או משהו למקס פיין 2 או קומנדוס 3?

מישהו שמע ממוש?
אני לא ראיתי אותו שנים!!!
DjChook
גם אני מחכה לטלפון ממנו
או הודעה
Sm0keMachine
שו"ש אה?
כל הזין לקרביים..:)

סתם אחי..תהנה ביומיים האלה..
תאכל טוב בחוץ, ותשתכר היום כמו שצריך! :D
:D
Hell_Copter
לפי מה שראיתי הוא שם לפעמים פוסטים בפורומים של חו"ל...
אבל בקטנה

הפקרת נשק זה זין רציני...
יכולים לזיין אותך על זה!
warpedd_
מוש מדי פעם שואל אותי מה הטלפון של צח
Rising
הפקרת נשק זה 7 שנים בכלא לא?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
הפקרת נשק זה 7 שנים בכלא לא?


חחחח למה נראה לך?!

דרך אגב... היום מישהו הביא לי טיפ
שאתם הולכים לישון עם הנשק מתחת לראש... תקשרו את הרצועה לברזלים של המיטה
למה לפעמים באים בלילה ומנסים לדפוק לך את הנשק ואתה שבוז מדי בשביל להתעורר...
ואז הם באים אליך מעירים אותך וצועקים לך איפה הנשק שלך והכל ואתה לא מוצא אותו ואתה נלחץ...
בקיצור... תקשרו את הרצועה טוב טוב לברזלים של המיטה :D
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחח למה נראה לך?!

דרך אגב... היום מישהו הביא לי טיפ
שאתם הולכים לישון עם הנשק מתחת לראש... תקשרו את הרצועה לברזלים של המיטה
למה לפעמים באים בלילה ומנסים לדפוק לך את הנשק ואתה שבוז מדי בשביל להתעורר...
ואז הם באים אליך מעירים אותך וצועקים לך איפה הנשק שלך והכל ואתה לא מוצא אותו ואתה נלחץ...
בקיצור... תקשרו את הרצועה טוב טוב לברזלים של המיטה :D

כן זה מה שחבר שלי עשה שהוא היה בטירונות וגם כמעט דפקו לו את הנשק הוא עשה ככה!!!!!
Sm0keMachine
הפקרת נשק בטירונות זה להסתובב בלי הנשק עליך..
אפילו אם אתה הולך לשירותים שנמצאים במרחק של 10 מטר ממך בלי הנשק זה נחשב להפקרת נשק..
אין חייל שלא מפקיר את הנשק איזה כמה פעמים בטירונות, פשוט צריך מזל לא להתפס! :)
זה קטע מלחיץ מאוד..שפתאום אתה קולט שהנשק לא עליך ואתה רץ לאוהל..:D

7 שנים בכלא מקבלים אם אתה מאבד את הנשק..


אבל שלא תחשבו שזה ככה גם בשירות הסדיר..
אצלי בבסיס אני רואה קצינים זורקים את הנשק שלהם במשרד והולכים..:)
deluxe
נמרוד:
(DJ2TALL)
אז זהו שהייתי צריך לקבל שבת אבל עשיתי חכם,
הייתי בטוח שמפקדת מדריכה ראתה אותי כך שהיא הייתה אומרת למפקדים ואז הייתי מקבל הפתעה במסדר פאקים...
אז באתי אל המפקדת שלי ואמרתי לה שהפקרתי נשק,
ככה אני שולט במצב והכי גרוע אני מקבל שבת אבל עם קרדיט של אמינות וכבוד של המפקדים
אקיצר במסדר פאקים המפל"ג אומר כזה, נמרוד הפקיר נשק אבל הוא היה גבר מספיק בשביל להודות בזה ולספר למפקדים
אז במקום שבת קיבלתי 3 שעות!!!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אבל שלא תחשבו שזה ככה גם בשירות הסדיר..
אצלי בבסיס אני רואה קצינים זורקים את הנשק שלהם במשרד והולכים..:)


חחח בדיוק היום שמעתי מחבר שלי שמשרת בשלישות שיש קצין אצלם שמשאיר את האקדח שלו במשרד כל הזמן ומסתובב בלי הנשק כל החיים שלו!!
ראסמי אני מבין אותו... זה מעיק אחושילינג!!
Biondo
אצלי קרה מקרה בטירונות שהסמל נכנס בלילה לאוהל הוציא את הנשק שהיה מתחת למזון של חבר שלי פירק את המכלול הוציא אותו וסגר את הנשק

אתם לא יודעים לאיזה סרט נכנס הבן אדם בבוקר.

זה היה קטע טוב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement