|
חזרתי לשו"ש
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
חזרתיייייי
מה קורה כולם?
כמעט נשארתי שבת על הפקרת נשק אבל אני אמין!!!
למישהו יש אולי לינק או משהו למקס פיין 2 או קומנדוס 3?
מישהו שמע ממוש?
אני לא ראיתי אותו שנים!!! |
|
|
| DjChook |
גם אני מחכה לטלפון ממנו
או הודעה |
|
|
| Sm0keMachine |
שו"ש אה?
כל הזין לקרביים..:)
סתם אחי..תהנה ביומיים האלה..
תאכל טוב בחוץ, ותשתכר היום כמו שצריך! :D
:D |
|
|
| Hell_Copter |
לפי מה שראיתי הוא שם לפעמים פוסטים בפורומים של חו"ל...
אבל בקטנה
הפקרת נשק זה זין רציני...
יכולים לזיין אותך על זה! |
|
|
| warpedd_ |
| מוש מדי פעם שואל אותי מה הטלפון של צח |
|
|
| Rising |
| הפקרת נשק זה 7 שנים בכלא לא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
הפקרת נשק זה 7 שנים בכלא לא? |
חחחח למה נראה לך?!
דרך אגב... היום מישהו הביא לי טיפ
שאתם הולכים לישון עם הנשק מתחת לראש... תקשרו את הרצועה לברזלים של המיטה
למה לפעמים באים בלילה ומנסים לדפוק לך את הנשק ואתה שבוז מדי בשביל להתעורר...
ואז הם באים אליך מעירים אותך וצועקים לך איפה הנשק שלך והכל ואתה לא מוצא אותו ואתה נלחץ...
בקיצור... תקשרו את הרצועה טוב טוב לברזלים של המיטה :D |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחח למה נראה לך?!
דרך אגב... היום מישהו הביא לי טיפ
שאתם הולכים לישון עם הנשק מתחת לראש... תקשרו את הרצועה לברזלים של המיטה
למה לפעמים באים בלילה ומנסים לדפוק לך את הנשק ואתה שבוז מדי בשביל להתעורר...
ואז הם באים אליך מעירים אותך וצועקים לך איפה הנשק שלך והכל ואתה לא מוצא אותו ואתה נלחץ...
בקיצור... תקשרו את הרצועה טוב טוב לברזלים של המיטה :D |
כן זה מה שחבר שלי עשה שהוא היה בטירונות וגם כמעט דפקו לו את הנשק הוא עשה ככה!!!!! |
|
|
| Sm0keMachine |
הפקרת נשק בטירונות זה להסתובב בלי הנשק עליך..
אפילו אם אתה הולך לשירותים שנמצאים במרחק של 10 מטר ממך בלי הנשק זה נחשב להפקרת נשק..
אין חייל שלא מפקיר את הנשק איזה כמה פעמים בטירונות, פשוט צריך מזל לא להתפס! :)
זה קטע מלחיץ מאוד..שפתאום אתה קולט שהנשק לא עליך ואתה רץ לאוהל..:D
7 שנים בכלא מקבלים אם אתה מאבד את הנשק..
אבל שלא תחשבו שזה ככה גם בשירות הסדיר..
אצלי בבסיס אני רואה קצינים זורקים את הנשק שלהם במשרד והולכים..:) |
|
|
| deluxe |
נמרוד:
(DJ2TALL)
אז זהו שהייתי צריך לקבל שבת אבל עשיתי חכם,
הייתי בטוח שמפקדת מדריכה ראתה אותי כך שהיא הייתה אומרת למפקדים ואז הייתי מקבל הפתעה במסדר פאקים...
אז באתי אל המפקדת שלי ואמרתי לה שהפקרתי נשק,
ככה אני שולט במצב והכי גרוע אני מקבל שבת אבל עם קרדיט של אמינות וכבוד של המפקדים
אקיצר במסדר פאקים המפל"ג אומר כזה, נמרוד הפקיר נשק אבל הוא היה גבר מספיק בשביל להודות בזה ולספר למפקדים
אז במקום שבת קיבלתי 3 שעות!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אבל שלא תחשבו שזה ככה גם בשירות הסדיר..
אצלי בבסיס אני רואה קצינים זורקים את הנשק שלהם במשרד והולכים..:) |
חחח בדיוק היום שמעתי מחבר שלי שמשרת בשלישות שיש קצין אצלם שמשאיר את האקדח שלו במשרד כל הזמן ומסתובב בלי הנשק כל החיים שלו!!
ראסמי אני מבין אותו... זה מעיק אחושילינג!! |
|
|
| Biondo |
אצלי קרה מקרה בטירונות שהסמל נכנס בלילה לאוהל הוציא את הנשק שהיה מתחת למזון של חבר שלי פירק את המכלול הוציא אותו וסגר את הנשק
אתם לא יודעים לאיזה סרט נכנס הבן אדם בבוקר.
זה היה קטע טוב. |
|
|
|
|