|
Verkoop The Q
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Tot onze spijt delen wij jullie mede, dat club The Q in Zwolle haar deuren sluit en zaterdag 1 november voor de allerlaatste keer open is voor het dancepubliek.
Na bijna 3 jaar creatief zijn, hard werken en doorzetten is toch gebleken dat de muziekstijl progressive/ techhouse samen met de exclusieve stijl en ambiance waar The Q organisatie voor staat, niet populair genoeg is in Zwolle en omstreken. Om the Q toch goed gevuld te zien met de hoeveelheid mensen die wij voor ogen hebben moeten we te veel van ons oorspronkelijke concept afwijken door andere muziekstijlen ten gehore te brengen. Wij zijn van mening dat je het best presteert als je dingen doet waar je zelf volledig achter staat en er volledig gemotiveerd mee aan het werk gaat. Omdat wij teveel van ons oorspronkelijke concept moeten afwijken om de gewenste bezoekers aantallen te halen hebben wij besloten te stoppen in Zwolle met The Q.
Bij deze willen we onze (vaste) klanten bedanken voor de gezelligheid en steun, welke ze ons de afgelopen 3 jaar hebben gegeven. Hopelijk zien we jullie terug in de toekomst...!
THE Q CREW
|
Dit is erg jammer. Een enkeling weet dat ik de eigenaar van the Q kende en ik heb erg veel respect dat hij zoiets heeft aangedurfd in zwolle. Alleen het sloeg niet aan. Avonden waar R&B en hardstyle werden gedraaid waren de topavonden en dat is niet waar de eigenaar van hield en hij kon zich daar niet voor motiveren.
Ik heb er erg veel mooie avonden mee gemaakt (lucien foort, chris fortier, sander kleinenberg, remy, quivver en james holden o.a.) |
|
|
| SnuggLe |
| Erg erg jammer. Leuke club, alleen jammer dat het in Zwolle was. Als in: het publiek is daar anders en houdt niet zo van housemuziek. Althans, niet van progressive etch. |
|
|
| raoel |
Ik kan me goed voorstellen dat zoiets niet loopt. Het is ook gewoon kutmuziek :toothless
Is er eigenlijk een club in NL die net zo progressive gericht was als "The Q". Voor zover ik weet niet en zo'n tent zou maar in heel weinig steden goed lopen denk ik. Misschien in Den Haag of A'/R' Dam.
Maar wel jammer voor de bezoekers... |
|
|
| Flippe |
| Erg jammer voor de bezoekers die erge geregeld kwamen, toch denk ik dat de eigenaar een goed besluit heeft genomen! |
|
|
| franzelare |
jammer :(
de keren dat ik er ben geweest heb ik me zeker vermaakt, maarja het was idd alleen druk bij de HS avonden .... |
|
|
| Mr Hee Hoo |
| tja en daar gaan nog wel meer tenten volgen hoor. Trance/house/techno word steeds meer underground e.d, tis veelteveel apreski/rnb/commerciele. Komt door dat in tmf en 538. Als ze daar nu eens normale muziek draaiden :rolleyes: |
|
|
| Ferry 0 |
| Het is ERG JAMMER en het is de zoveelste die zijn deuren sluit waar gaat het heen ? Het doet me wel goed dat ik zie dat er laatste tijd veel grote prog namen naar Nederland komen. |
|
|
| magrec |
Het is niet zo dat de club failliet is ofzo, erkwam genoeg geld binnen met die HS avonden alleen stond de eigenaar totaal niet achter deze muziek en de ene keer was het wel druk op een zaterdagavond en de andere keer weer niet. Als de tent in adam had gestaan dan was het een succes geweest.
Maar goed ik denk dat we nog wel weer eens wat zullen horen van de eigenaar ;) |
|
|
| New Wave |
Ben benieuwd of Quintin nog een beetje werk krijgt.
Of gaat Q radio gewoon door?
Was wel fetet tent.
Ben der 2 keer geweest en was altijd wel speciaal discotheekje :) |
|
|
| Divine9 |
| quote: |
Is er eigenlijk een club in NL die net zo progressive gericht was als "The Q". Voor zover ik weet niet en zo'n tent zou maar in heel weinig steden goed lopen denk ik. Misschien in Den Haag of A'/R' Dam.
|
De Rechter in Eindhoven komt een beetje in de richting. Die deden eerst vooral aan house, maar de laatste paar maanden komt progressive en techno ook om de hoek kijken. :) |
|
|
| arj1o1 |
| zoiets vind ik altijd zielig voor de eigenaar :p |
|
|
| raoel |
Ik ben nog nooit in de rechter geweest. Ik hoor er ook nooit verhalen over. Ken zelfs niemand die er volgens mij ooit is geweest.
Prog is totaal niet mijn ding, dus ik zal er dan ook niet snel naar binnen gaan omdat je entree moet betalen. Pas geleden is Armin er volgens mij geweest, toen ik dat hoorde wilde ik wel gaan, maar toen was hij al geweest :toothless |
|
|
|
|