return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Nieuw Evenement UDC in Kuip
View this Thread in Original format
basvh
UDC krijgt nieuw event

Organisator UDC gaat een gloednieuw evenement organiseren in de Kuip te Rotterdam.
Het evenement, waarover de organisatie nog niets kwijt wil, zal megagroot aangepakt worden.
Het spektakel zal eind juni volgend jaar plaatsvinden.

Check deze website regelmatig voor het laatse nieuws....


Staat op nieuwe udc site.

Ben benieuwd wat voor evenement het wordt. Ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen als het regent
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
UDC krijgt nieuw event

Organisator UDC gaat een gloednieuw evenement organiseren in de Kuip te Rotterdam.
Het evenement, waarover de organisatie nog niets kwijt wil, zal megagroot aangepakt worden.
Het spektakel zal eind juni volgend jaar plaatsvinden.

Check deze website regelmatig voor het laatse nieuws....


Staat op nieuwe udc site.

Ben benieuwd wat voor evenement het wordt. Ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen als het regent


Heel erg apart, maar ik ben benieuwd, lijkt me SUPER kicken!! De Kuip is namelijk echt vet.
Wat ik alleen niet snap, is dat in eind juni 2004 OOK Impulz Outdoor is!!!! Dat zag ik namelijk op de laatste impulz flyer.

Ik denk dat het in de Kuip dan de vorm krijgt van een soort concert. Wat moet je daar anders doen, zonder een dak waar je licht etc aan kan hangen??

Greetz,
SnuggLe
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Heel erg apart, maar ik ben benieuwd, lijkt me SUPER kicken!! De Kuip is namelijk echt vet.
Wat ik alleen niet snap, is dat in eind juni 2004 OOK Impulz Outdoor is!!!! Dat zag ik namelijk op de laatste impulz flyer.

Ik denk dat het in de Kuip dan de vorm krijgt van een soort concert. Wat moet je daar anders doen, zonder een dak waar je licht etc aan kan hangen??

Greetz,
SnuggLe


jah klopt impulz outdoor is geloof ik 26 juni.

Maar ben ook echt benieuwd hoe ze alles gaan opbouwen en wie er komen draaien. Ik zie carl cox daar wel staan. Ze zullen i.i.g erg moeten uitpakken qua line up.
arj1o1
denk dat ze zoiets als sensation willen nabootsen
total woot
Feestje in Rotjeknor?


:):):) ben benieuwd...
Asperge
Lijkt me wel een gaaf plan! Als ze dan ook gratis kaartjes uit delen:p
SnuggLe
Jammer dat mensen het meteen hebben over gratis kaarten enzo....

Ook vind ik dat er weinig mensen in deze thread reageren btw, dit is toch best gaaf nieuws, het is weer wat nieuws wat gedaan wordt. Zoveel horen we niet van UDC de laatste tijd.

Ik ben heel erg benieuwd !!
Freezel
Ik ben benieuwd naar de line-up! Belooft veel als ze het megagroot gaan aanpakken :)

In Galgenwaard hadden ze zoiets vergelijkbaars in 199... een feest in het stadion met verschillende tenten op het veld. Het regende toen de hele dag...
basvh
quote:
Originally posted by Asperge
Lijkt me wel een gaaf plan! Als ze dan ook gratis kaartjes uit delen:p


met die gratis kaartjes stoppen ze. Althans niet meer op de grote schaal wat ze eerst deden. Althans dat is hun officiele verklaring.



quote:
Zoveel horen we niet van UDC de laatste tijd.


Opzich hoor je nooit zoveel van UDC. Als je dat vergelijkt met idt dan vind ik udc echt een no nonsens organisator. Geen mooie praatjes. Gewoon feestjes organiseren met vette djs.

quote:
In Galgenwaard hadden ze zoiets vergelijkbaars in 199... een feest in het stadion met verschillende tenten op het veld. Het regende toen de hele dag...


Ik denk dat dat in de kuip overdag is. S nachts zou wel vetst zijn. 4 dikke full colour lazers op de lichtmasten :eyespop: :eyespop: Maar jah het weer blijft toch altijd afwachten. Tis onmogelijk om een zeiltje erover heen te spannen. En uurtje in de regen staan trek ik nog wel. Maar de hele nacht/dag?!!??
arj1o1
quote:
Originally posted by FunkySimon
ja daar heb je op zich wel gelijk in, maar ik vind dat ze nu wel erg ID&T aan het nadoen zijn..

Kijk naar die nieuwe website van ze, is precies hetzelfde als die van ID&T met nieuwsfeitjes en ..(trage site btw)

En dan gaan ze nu ook nog is een stadion evenement doen ala Sensation en Tiesto in Concert..

Dus op dit moment vind ik het niet erg origineel of vernieuwend wat ze doen, maar het blijft een feit dat ze leuke feestjes neerzetten.


vind de nieuwe site beter dan d eoude veel overzichtelijker en in 1 sec geladen bij mij :D

Duke2003
een feest in de kuip... kunnen wel aardig wat mensen in maar de arena lijkt me geschikter, die is er net als de gelredome voor gebouwd om als concertzaal dienst te doen, de kuip niet. maar ja wie weet maken ze er wel iets heel vets van :D ze hebben geld genoeg sinds dance valley weer goed loopt.
Jimmy
Gaaf man, nog een megafeest!:D En deze is in de Kuip, fantastisch stadion, ik ben erg benieuwd.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement