|
שלום, אני מחפש כלי עזר מסויים שיעזור לי ללמוד תווים
|
View this Thread in Original format
| shahar_own |
האם יש תוכנה מסויימת שיכולה לעשות את זה?
למשל יש טראק מסויים שאני רוצה לעשות לו רמיקס,
אז אני לא יודע איפה ללחוץ על הקלידים :=\
האם יש משהו שיכול לעזור לי ללמוד את זה?
אתר, תוכנה, או כל דרך אחרת |
|
|
| hazzard |
| כנ"ל גם אני רוצה לדעת!!! |
|
|
| hazzard |
הו אדיש הגדול!!!
משתחווים לפניך שתף אותנו בעוד מידע קדוש!!
חחחחחח.....:D :D :D :toothless |
|
|
| ADiSH |
חחחח
אין לי מה לשתף..
פשוט תשבו ליד המחשב ותנסו עד שתדעו..
(לא שאני יודע..)
:tongue2 |
|
|
| hazzard |
| quote: | Originally posted by ADiSH
חחחח
אין לי מה לשתף..
פשוט תשבו ליד המחשב ותנסו עד שתדעו..
(לא שאני יודע..)
:tongue2 | [
כה אמר אדיש הגדול את דברו!!!
וואי נהייתי מושפע עזוב אחי אני עפתי בייי:happy2: :tongue3 :eyespop: :toothless |
|
|
| Flotser |
שמע הדרך הכי טובה היא כמובן לקחת שיעורי נגינה, הכי טוב נראה לי זה שיעורי פסנתר\אורגנית אנערף,
הלוואי היה לי זמן וכסף לזה עכשיו
(עשיתי חודשיים בכיתה ג :) )
דבר שני אתה יכול לחפש באינטרנט קבצי מידי של כל מיני טראנסים ולראות ככה את התווים
(אפשר לפתוח את הקבצים עם מלא תוכנות לעריכת תווים,
לדוגמא
fruity loops
)
וגם אתה יכול לשבת מלא זמן ולנסות לשחק עם התווים עד שיצא לך איזה קטע קטן מהשיר שאתה רוצה,
ואז עוד קטע
ובלה בלה...
:crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי
קח שיעורי נגינה, תלמד את הבסיס, ותמשיך לבד
או שתלמד מחבר שיודע לנגן או משהו...... |
|
|
| shahar_own |
| תודה רבה לכולם:thepirate :D |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Flotser
דבר שני אתה יכול לחפש באינטרנט קבצי מידי של כל מיני טראנסים
:crazy: |
טראנסים?!!?
:eek: :eek: :eek: :eek:
:whip: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
טראנסים?!!?
:eek: :eek: :eek: :eek:
:whip: |
 |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Flotser
|
:eyes: |
|
|
|
|