return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שלום, אני מחפש כלי עזר מסויים שיעזור לי ללמוד תווים
View this Thread in Original format
shahar_own
האם יש תוכנה מסויימת שיכולה לעשות את זה?
למשל יש טראק מסויים שאני רוצה לעשות לו רמיקס,
אז אני לא יודע איפה ללחוץ על הקלידים :=\
האם יש משהו שיכול לעזור לי ללמוד את זה?
אתר, תוכנה, או כל דרך אחרת
hazzard
כנ"ל גם אני רוצה לדעת!!!
ADiSH
מורה..

http://www.computermusic.co.uk/tuto...ry1/theory1.asp
http://www.computermusic.co.uk/tutorial/theory2/1.asp

שתי אלה זה סולמות והאקורדים
אבל אי אפשר ממש ללמוד ככה
hazzard
הו אדיש הגדול!!!
משתחווים לפניך שתף אותנו בעוד מידע קדוש!!
חחחחחח.....:D :D :D :toothless
ADiSH
חחחח
אין לי מה לשתף..
פשוט תשבו ליד המחשב ותנסו עד שתדעו..
(לא שאני יודע..)
:tongue2
hazzard
quote:
Originally posted by ADiSH
חחחח
אין לי מה לשתף..
פשוט תשבו ליד המחשב ותנסו עד שתדעו..
(לא שאני יודע..)
:tongue2
[
כה אמר אדיש הגדול את דברו!!!

וואי נהייתי מושפע עזוב אחי אני עפתי בייי:happy2: :tongue3 :eyespop: :toothless
Flotser
שמע הדרך הכי טובה היא כמובן לקחת שיעורי נגינה, הכי טוב נראה לי זה שיעורי פסנתר\אורגנית אנערף,
הלוואי היה לי זמן וכסף לזה עכשיו
(עשיתי חודשיים בכיתה ג :) )

דבר שני אתה יכול לחפש באינטרנט קבצי מידי של כל מיני טראנסים ולראות ככה את התווים
(אפשר לפתוח את הקבצים עם מלא תוכנות לעריכת תווים,
לדוגמא
fruity loops
)

וגם אתה יכול לשבת מלא זמן ולנסות לשחק עם התווים עד שיצא לך איזה קטע קטן מהשיר שאתה רוצה,
ואז עוד קטע
ובלה בלה...


:crazy:
HyPeRSoNiC
אחי
קח שיעורי נגינה, תלמד את הבסיס, ותמשיך לבד
או שתלמד מחבר שיודע לנגן או משהו......
shahar_own
תודה רבה לכולם:thepirate :D
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Flotser
דבר שני אתה יכול לחפש באינטרנט קבצי מידי של כל מיני טראנסים

:crazy:


טראנסים?!!?

:eek: :eek: :eek: :eek:
:whip:

Flotser
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
טראנסים?!!?
:eek: :eek: :eek: :eek:
:whip:


DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Flotser


:eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement