|
43-jarige bezoeker Powerzone overleden na gebruik partydrugs
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| quote: |
In Amsterdam is vanmorgen vroeg een 43-jarige bezoeker van een dancefeest onwel geworden en even later overleden. Het gaat om een bezoeker van een dansgelegenheid aan de Daniël Goedkoopstraat. Volgens de politie heeft de man waarschijnlijk partydrugs ingenomen, die hem fataal werden.
Omstreeks vijf uur vanochtend werd de man onwel. Hoewel medewerkers van hulpdiensten binnen een kwartier ter plaatse waren, kwam de hulp te laat. De reanimatie mocht niet meer baten.
De politie vermoedt dat de combinatie van inspanning en het gebruiken van partydrugs de man heeft doen bezwijken. Daarnaast is er het vermoeden dat de man al te kampen had met hartklachten. Justitie zal nog bekijken of er sectie op het lichaam wordt verricht. |
Aan de ene kant fantastisch dat je op die leeftijd nog weet te vermaken in een club, anderzijds moet het toch wel duidelijk zijn dat je moet uitkijken met drugs en zeker als je geen 21 meer bent...
Na dat 16 jarige meisje in Limburg helaas weer een tragische dood als gevolg van xtc (???). Tijd dat de overheid het testen van harddrugs op parties weer toe gaat staan! :mad:
PS: Dit was een Wasteland party. Was daar in het verleden niet meer controversie omheen, zoals in de Fun (Hemkade) met die XTC agenten?
flyer |
|
|
| eieregooie |
Inderdaad!
Niet dat ik zelf ooit pille heb geslikt ofsow, maar ik vend dat testen een goeie zaak |
|
|
| SnuggLe |
Als het maar geen agent was, die 43 jarige :)
Maar wel kut dit, negative publicity |
|
|
| Raymond |
Sinds die testen verboden zijn, zijn er al een aantal doden te betreuren...
Dit is wel indirect een gevolg van, de overheid moet de testen weer toestaan want gebruikt wordt er toch wel, laten we het dan zo veilig mogelijk houden! |
|
|
| ahp2002 |
wat een sufferd..
drugs gebruiken als je hartklachten hebt :o :rolleyes: (als het vermoeden van de politie klopt)
anders, drugs is altijd een risico.. tsja.. |
|
|
| Duke2003 |
| 43 & powerzone? is dit niet n verzinsel van onze geachte burgermeester om de powerzone zwart te maken ofzo |
|
|
| robin |
| wat bedoel je met dat vraagteken achter dat stukje over dat 16jarige meisje? das alweer paar maanden terug, die had meer dan 25 pillen op ofzo :S |
|
|
| Chicane |
| Wasteland is gewoon één grote dikke orgie, misschien was hij wel in zn orgasme blijven hangen.. wie weet :p |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by robin
wat bedoel je met dat vraagteken achter dat stukje over dat 16jarige meisje? das alweer paar maanden terug, die had meer dan 25 pillen op ofzo :S |
Het vraagteken is omdat het niet duidelijk is wat de arme man genomen heeft: veel te veel XTC of enkele pillen met andere stoffen die de dood kunnen hebben (helpen) veroorzaak(t)(en). Schijnbaar had de man al hartklachten, die in combinatie met de inspanning tot de dood hebben geleid... |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Duke2003
43 & powerzone? is dit niet n verzinsel van onze geachte burgermeester om de powerzone zwart te maken ofzo |
nouja je komt soms wel meer mensen tegen over de 40 hoor, zelf in onze lokale discotheek waar een gast van 40 vrolijk met bretels alle meisjes probeert te versieren |
|
|
| Partyhardy! |
Ben benieuwd welke drugs deze man gebruikt had, zou ook GHB geweest kunnen zijn.
In ieder geval zou de mogelijkheid om je drugs te laten testen op party's een stap in de goede richting zijn! |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by arj1o1
nouja je komt soms wel meer mensen tegen over de 40 hoor, zelf in onze lokale discotheek waar een gast van 40 vrolijk met bretels alle meisjes probeert te versieren |
En wat doet je moeder dan? :stongue: |
|
|
|
|