| Rising |
יש לי מחשב עגלה ... פירוט בהמשך:
1)אני בא לצרוב דיסק של
data
כי נשארו לי 100 מגה אחרונים...
ואני רוצה להתחיל לפנות מקום..
אני מכניס דיסק של 700 לצורב...
מכניס את כל הקבצים שאני רוצה זה 681 מגה..
שם על מהירות 8 כולל בדיקה... יש בעיה בצריבה
time out....
מה עושים??? :conf:
2) איך שאני מעלה תמחשב אז אני בא לשמוע שירים...או סתם כל צליל במחשב זה לא משמיע... אני מפעיל מחדש תמחשב ואז זה עובד בסדר..
טוב הציעו לי להתקין מחדש תדרייבר של הכרטיס קול... אבל אין לי את הדיסק אז זאת בעיה.... יש למישו רעיון אחר?
אני כבר חצי שנה נראה לי מפעיל מחדש כל פעם שאני רוצה לשמוע מוזיקה מה שאור שזה כל הזמן ככה...
------
:wtf: |
|
|