return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
INNERCITY:2003 Large And In Charge
View this Thread in Original format
deluxe
INNERCITY:2003 Large And In Charge

אוקיי אני אפתח עם סיפור קטנטן בערך בכתה ט אני ונמרוד (אתם מכירים אותו כ
Dj-2Tall)
רואים דיסק נחמד עם סמלון מגניב
מחליטים לקנות
מקבלים גם קלטת וידאו מהמוכר על האירוע
משתגעים. דיסק ענק.הקלטת בתזונה. חייבים לראות את זה בעיניים. רק מי זה הדיג'יי המאפן הזה שמיקסס? טייסטו משהו... לא מכירים... טוב נו...
אחרי שנה כבר חיכינו לדיסק. זה היה פרי קורסטן עם מגפת הקלאבטראנס.
אחרי שנה זה היה מרקו וי עם פרוגרסיב, ובשנים הבאות התחילו לתת נושאים לאירוע. פעם זה היה יפן עם ציורי מגנה, ואחרי זה ברית המועצות עם תמונות של קומוניזם ולנין...
עד עכשיו יש לנו את כל הדיסקים כל הקלטות תמונות והרבה חלומות להיות שם
והשנה, עקב עליית ההאוס הלטיני לשלטון (אי סמבה... קיד קרים...) הם הולכים על קרנבל ברזילאי
רקדניות סמבה, תופים ברזילאים, ועוד
הבסיס הוא אותו בסיס. 8 רחבות מוסיקליות שונות עם סגנון שונה בכל אחד וליין אפ משלו.
רק שהשנה יהיה עוד משהו מאוד מיוחד...
אני כנראה יהיה שם!!!!!!!
רק חבל שנמרוד בצבא...
בכל מקרה
הנה האתר
בנתיים עוד אין ממש פרטים אני מניח שיהיו בהמשך.
יש שם אבל את הפרסומת לאירוע מהטלויזיה. חזק...
:D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy::D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy:
20-12-2003
AMSTERDAM RAI
INNERCITY:2003
Large And In Charge
ווווואאאאההההוווווווווו
Scorchio
הסט של טייסטו היה הסט הכי מדהים שאי פעם נוגן באינרסיטי
deluxe
quote:
Originally posted by Scorchio
הסט של טייסטו היה הסט הכי מדהים שאי פעם נוגן באינרסיטי

איזה סט
מאיזה שנה?
Gil Shwarts
אם הייתי הולך למסיבה הזאת
את כל החלק הראשון שלה הייתי מעביר בקופה קבנה עם ג'וניור ג'ק וקיד קרים!
Ariels
הנרי נולס התקליטן של הקופה קבנה היה בארץ ביום שישי במסיבה בגני התערוכה
deluxe
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אם הייתי הולך למסיבה הזאת
את כל החלק הראשון שלה הייתי מעביר בקופה קבנה עם ג'וניור ג'ק וקיד קרים!


גיל תהיה בטוח שאני לא אפספס אותם
גם 'גוניור ג'ק וגם קיד קרים!!!!!!! מה עוד אפשר לבקש
?!?!
(Antoine Clamaran...)
THE_BLUE_DRAGON
זהו אין מצב שאני מתגייס לצבא אני יתרום לארץ כבר בדרך אחרת!

כואב לראות שלוש שנים את המראות האלו שסוף סוף יש לך 18 ואתה לא יכול מפני הצבא אז אני לא יחזיק מעמד שלוש שנים אז זהו עכשיו צריך לחשוב איך לא להתגייס ואז לעשות כסף ולהנות כמו שצריך!
deluxe
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
זהו אין מצב שאני מתגייס לצבא אני יתרום לארץ כבר בדרך אחרת!

כואב לראות שלוש שנים את המראות האלו שסוף סוף יש לך 18 ואתה לא יכול מפני הצבא אז אני לא יחזיק מעמד שלוש שנים אז זהו עכשיו צריך לחשוב איך לא להתגייס ואז לעשות כסף ולהנות כמו שצריך!


אווו... שפשוט תסע לפני הצבא לאחד האירועים של
ID&T
ואז אתה תתגייס כמו גדול
:D
eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
הסט של טייסטו היה הסט הכי מדהים שאי פעם נוגן באינרסיטי


ראסמי, אין על 1999 בטראנס...
אךךךךךךךךךך איזה שנה מדהימה *tear*
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by deluxe
אווו... שפשוט תסע לפני הצבא לאחד האירועים של
ID&T
ואז אתה תתגייס כמו גדול
:D


איזה אני אמור להתגייס חודש הבא ואין לי כסף לנסוע לאינרסיטי או לגייט קראשר נק...
:(

טוב בכל מקרה הנה פרטים למי שמתעצל להכנס ללינק...!!!




LARGEAND IN CHARGE

::::::LINE UP::::::
Apotheose: Paul Van Dyk - Tiesto - Sven Vath - Stanton Warriors - Benjamin Bates - Jimy

Downtown-Industrial: Dave Clarke - Takkyu Ishino - Cristian Varela - Agoria - Bart Skils

Salvador - Afro-Soith American Centre Of Musical Lifestyle: DJ Real EI Canario - The Partysquad - DJ Chuckie - Hitmeister D

Stadion De Maracana: Johan Gielen - Jean - John 00 Flemming - Joop - Cor Fijneman - AJ Crypt

Brasilia: Mauro Picotto - Fergie - Luna - Marcel Woods - Don Diablo - Pavo

Amazone: Lucien Foort - FutureShock Dex 'n FX - Remy - Marcus

Copa Cabanna: Host: Rush - Felix da Housecat - Junior Jack and Kid Creme - Erick E - Victor Coral en Brian S - Ricky Rivaro - Hostess: Nicky Nicole

Jericoacoara: Rob Boskamp - D-Rashid feat Andrei Russo on percussion - Monte La Rue - Rasheed Benjamin - Cleon Macnack



Broadcast By ID&T Radio: http://62.250.12.54:8000/listen.pls

ID&T INNERCITY 2003 22.12.2003 TV COMMERCIAL: http://innercity.id-t.com/innercity...oads/ic2003.mpg

ID&T INNERCITY 2003 22.12.2003 Wallpapers
800X600: http://www.id-t.com/downloads/wallpaps/ic2003/800.jpg
1024X768: http://www.id-t.com/downloads/wallpaps/ic2003/1024.jpg
1280X960: http://www.id-t.com/downloads/wallpaps/ic2003/1280.jpg
1600X1200: http://www.id-t.com/downloads/wallpaps/ic2003/1600.jpg

Pictures From ID&T Innercity 2002 21.12.2002:
http://www.id-t.com/people-pix/2002...ty/pictures.php


By: ID&T - www.ID-T.com
Location: Amsterdam Rai
Date: 22.12.2003
Doors Open: 21:00-07:00
Age: +18
Price: 50 Euro,VIP 100 Euro
For more info and presale: http://innercity.id-t.com/innercity2003

DJ_Yuval
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
איזה אני אמור להתגייס חודש הבא ואין לי כסף לנסוע לאינרסיטי או לגייט קראשר נק...
:(

טוב בכל מקרה הנה פרטים למי שמתעצל להכנס ללינק...!!!




LARGEAND IN CHARGE

::::::LINE UP::::::
Apotheose: Paul Van Dyk - Tiesto - Sven Vath - Stanton Warriors - Benjamin Bates - Jimy

w00t :eyespop: :eyespop: :eyespop:

deluxe
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
איזה אני אמור להתגייס חודש הבא ואין לי כסף לנסוע לאינרסיטי או לגייט קראשר נק...
:(

טוב בכל מקרה הנה פרטים למי שמתעצל להכנס ללינק...!!!




LARGEAND IN CHARGE

::::::LINE UP::::::
Apotheose: Paul Van Dyk - Tiesto - Sven Vath - Stanton Warriors - Benjamin Bates - Jimy

Downtown-Industrial: Dave Clarke - Takkyu Ishino - Cristian Varela - Agoria - Bart Skils

Salvador - Afro-Soith American Centre Of Musical Lifestyle: DJ Real EI Canario - The Partysquad - DJ Chuckie - Hitmeister D

Stadion De Maracana: Johan Gielen - Jean - John 00 Flemming - Joop - Cor Fijneman - AJ Crypt

Brasilia: Mauro Picotto - Fergie - Luna - Marcel Woods - Don Diablo - Pavo

Amazone: Lucien Foort - FutureShock Dex 'n FX - Remy - Marcus

Copa Cabanna: Host: Rush - Felix da Housecat - Junior Jack and Kid Creme - Erick E - Victor Coral en Brian S - Ricky Rivaro - Hostess: Nicky Nicole

Jericoacoara: Rob Boskamp - D-Rashid feat Andrei Russo on percussion - Monte La Rue - Rasheed Benjamin - Cleon Macnack



Broadcast By ID&T Radio: http://62.250.12.54:8000/listen.pls

ID&T INNERCITY 2003 22.12.2003 TV COMMERCIAL: http://innercity.id-t.com/innercity...oads/ic2003.mpg

ID&T INNERCITY 2003 22.12.2003 Wallpapers
800X600: http://www.id-t.com/downloads/wallpaps/ic2003/800.jpg
1024X768: http://www.id-t.com/downloads/wallpaps/ic2003/1024.jpg
1280X960: http://www.id-t.com/downloads/wallpaps/ic2003/1280.jpg
1600X1200: http://www.id-t.com/downloads/wallpaps/ic2003/1600.jpg

Pictures From ID&T Innercity 2002 21.12.2002:
http://www.id-t.com/people-pix/2002...ty/pictures.php


By: ID&T - www.ID-T.com
Location: Amsterdam Rai
Date: 22.12.2003
Doors Open: 21:00-07:00
Age: +18
Price: 50 Euro,VIP 100 Euro
For more info and presale: http://innercity.id-t.com/innercity2003


חחחחחחחחחחחחח
פשוט העתקת את כל מה שהיה באתר ואפילו נתת את הניק והבאת תמונות...
מה הקטע?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement