|
INNERCITY:2003 Large And In Charge
|
View this Thread in Original format
| deluxe |
INNERCITY:2003 Large And In Charge
אוקיי אני אפתח עם סיפור קטנטן בערך בכתה ט אני ונמרוד (אתם מכירים אותו כ
Dj-2Tall)
רואים דיסק נחמד עם סמלון מגניב
מחליטים לקנות
מקבלים גם קלטת וידאו מהמוכר על האירוע
משתגעים. דיסק ענק.הקלטת בתזונה. חייבים לראות את זה בעיניים. רק מי זה הדיג'יי המאפן הזה שמיקסס? טייסטו משהו... לא מכירים... טוב נו...
אחרי שנה כבר חיכינו לדיסק. זה היה פרי קורסטן עם מגפת הקלאבטראנס.
אחרי שנה זה היה מרקו וי עם פרוגרסיב, ובשנים הבאות התחילו לתת נושאים לאירוע. פעם זה היה יפן עם ציורי מגנה, ואחרי זה ברית המועצות עם תמונות של קומוניזם ולנין...
עד עכשיו יש לנו את כל הדיסקים כל הקלטות תמונות והרבה חלומות להיות שם
והשנה, עקב עליית ההאוס הלטיני לשלטון (אי סמבה... קיד קרים...) הם הולכים על קרנבל ברזילאי
רקדניות סמבה, תופים ברזילאים, ועוד
הבסיס הוא אותו בסיס. 8 רחבות מוסיקליות שונות עם סגנון שונה בכל אחד וליין אפ משלו.
רק שהשנה יהיה עוד משהו מאוד מיוחד...
אני כנראה יהיה שם!!!!!!!
רק חבל שנמרוד בצבא...
בכל מקרה
הנה האתר
בנתיים עוד אין ממש פרטים אני מניח שיהיו בהמשך.
יש שם אבל את הפרסומת לאירוע מהטלויזיה. חזק...
:D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy::D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy: :D :crazy:
20-12-2003
AMSTERDAM RAI
INNERCITY:2003
Large And In Charge
ווווואאאאההההוווווווווו |
|
|
| Scorchio |
| הסט של טייסטו היה הסט הכי מדהים שאי פעם נוגן באינרסיטי |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הסט של טייסטו היה הסט הכי מדהים שאי פעם נוגן באינרסיטי |
איזה סט
מאיזה שנה? |
|
|
| Gil Shwarts |
אם הייתי הולך למסיבה הזאת
את כל החלק הראשון שלה הייתי מעביר בקופה קבנה עם ג'וניור ג'ק וקיד קרים! |
|
|
| Ariels |
| הנרי נולס התקליטן של הקופה קבנה היה בארץ ביום שישי במסיבה בגני התערוכה |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אם הייתי הולך למסיבה הזאת
את כל החלק הראשון שלה הייתי מעביר בקופה קבנה עם ג'וניור ג'ק וקיד קרים! |
גיל תהיה בטוח שאני לא אפספס אותם
גם 'גוניור ג'ק וגם קיד קרים!!!!!!! מה עוד אפשר לבקש
?!?!
(Antoine Clamaran...) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
זהו אין מצב שאני מתגייס לצבא אני יתרום לארץ כבר בדרך אחרת!
כואב לראות שלוש שנים את המראות האלו שסוף סוף יש לך 18 ואתה לא יכול מפני הצבא אז אני לא יחזיק מעמד שלוש שנים אז זהו עכשיו צריך לחשוב איך לא להתגייס ואז לעשות כסף ולהנות כמו שצריך! |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
זהו אין מצב שאני מתגייס לצבא אני יתרום לארץ כבר בדרך אחרת!
כואב לראות שלוש שנים את המראות האלו שסוף סוף יש לך 18 ואתה לא יכול מפני הצבא אז אני לא יחזיק מעמד שלוש שנים אז זהו עכשיו צריך לחשוב איך לא להתגייס ואז לעשות כסף ולהנות כמו שצריך! |
אווו... שפשוט תסע לפני הצבא לאחד האירועים של
ID&T
ואז אתה תתגייס כמו גדול
:D |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הסט של טייסטו היה הסט הכי מדהים שאי פעם נוגן באינרסיטי |
ראסמי, אין על 1999 בטראנס...
אךךךךךךךךךך איזה שנה מדהימה *tear* |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
איזה אני אמור להתגייס חודש הבא ואין לי כסף לנסוע לאינרסיטי או לגייט קראשר נק...
:(
טוב בכל מקרה הנה פרטים למי שמתעצל להכנס ללינק...!!!


LARGEAND IN CHARGE
::::::LINE UP::::::
Apotheose: Paul Van Dyk - Tiesto - Sven Vath - Stanton Warriors - Benjamin Bates - Jimy
w00t :eyespop: :eyespop: :eyespop:
|
|
|
|
| deluxe |
חחחחחחחחחחחחח
פשוט העתקת את כל מה שהיה באתר ואפילו נתת את הניק והבאת תמונות...
מה הקטע? |
|
|
|
|