|
יש מצב שמישהו לומד כאן בטכניון
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| לא ניראה לי אחי כפי שאני יודע........ |
|
|
| cluBBer |
וואלה בעסה
אין יותר נציגות של
TA
בטכניון:) |
|
|
| yonih |
אני כנראה יגיע לטכני ב-19 לחודש בגלל שאני מסופח כרגע לתל-נוף.
ותאמין לי שאני לא רוצה להגיע לשם |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by yonih
אני כנראה יגיע לטכני ב-19 לחודש בגלל שאני מסופח כרגע לתל-נוף.
ותאמין לי שאני לא רוצה להגיע לשם |
ס ט ל ה
הוא לא דיבר על הטכני
הוא דיבר על הטכניון בחיפה
:D :D :D :D
ובקשר לטכניון, יש לי חבר התחיל שם עכשיו שנה שניה |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by yonih
אני כנראה יגיע לטכני ב-19 לחודש בגלל שאני מסופח כרגע לתל-נוף.
ותאמין לי שאני לא רוצה להגיע לשם |
מה אתה לומד? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Eitan E
מה אתה לומד? |
טכני זה של חיל האוויר
הוא ילמד להיות טכנאי על מטוסים או מסוקים...
יש לי כמה חברים כאלה... |
|
|
|
|