return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יש מצב שמישהו לומד כאן בטכניון
View this Thread in Original format
cluBBer
כמוני?
itamarsan
לא ניראה לי אחי כפי שאני יודע........
cluBBer
וואלה בעסה
אין יותר נציגות של
TA
בטכניון:)
yonih
אני כנראה יגיע לטכני ב-19 לחודש בגלל שאני מסופח כרגע לתל-נוף.
ותאמין לי שאני לא רוצה להגיע לשם
TTman
quote:
Originally posted by yonih
אני כנראה יגיע לטכני ב-19 לחודש בגלל שאני מסופח כרגע לתל-נוף.
ותאמין לי שאני לא רוצה להגיע לשם



ס ט ל ה


הוא לא דיבר על הטכני

הוא דיבר על הטכניון בחיפה

:D :D :D :D



ובקשר לטכניון, יש לי חבר התחיל שם עכשיו שנה שניה
Eitan E
quote:
Originally posted by yonih
אני כנראה יגיע לטכני ב-19 לחודש בגלל שאני מסופח כרגע לתל-נוף.
ותאמין לי שאני לא רוצה להגיע לשם


מה אתה לומד?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Eitan E
מה אתה לומד?


טכני זה של חיל האוויר
הוא ילמד להיות טכנאי על מטוסים או מסוקים...
יש לי כמה חברים כאלה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement