return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

The Zoo, Hasselt (10 november)
View this Thread in Original format
basd
Is iemand van jullie hier wel eens geweest? Leuke tent? Enne, tot hoe laat is ie open?

Volgende week maandag draait Adam Jay er namelijk, misschien dat ik er even wil gaan kijken, maar heb geen zin om twee of drie uur klappertandend op een station te gaan zitten wachten totdat ik terug kan :)

Of zijn er nog mensen met andere goede tips voor 10 november? Ik weet dat Laurent Garnier in Cafe d'Anvers draait, misschien ook een leuk idee.. Ik hoor het graag :)
pooley
Ik ga proberen café d anvers mee te pikken

in mijn achterzak natuurlijk
Pumaz
Neem een paar hoertjes mee als je toch bezig bent...
pooley
héhé

mogen die mee binnen? :)
Pumaz
Tis te zien of ze braaf zijn of ni (know what I mean? nudge nudge wink wink);)
basd
Hmm.. Dat helpt mij ook niet om te kiezen he.. Garnier lijkt me toch ook wel erg tof.
pooley
Adam Jay, ken hem denk ik niet echt
Zal is moeten kijken (ofwel heeft ie eens in llroet gedraait als i kdaar was, want die naam komt me bekend voor)

/me wanders of to dc
basd
Hmm.. feest in Cafe d'Anvers met Laurent Garnier schijnt nogal streng deurbeleid te zijn en bovendien ben ik niet echt in staat van te voren kaartjes te halen.. Jammer want lijkt me wel tof..
basd
Wordt dat Cafe d'Anvers maandag nog iets pooley?

Zou graag gaan maar weet dus niet of ik het risico wil lopen twee uur in de trein te zitten en dan niet binnen te geraken :)
pooley
peis dat er iets tussen ga komen maar eerst is checken (zie me nandere thread)

basd
Zelf gisteren ook nog een andere optie gevonden.. Pole Folder & CP in La Bush.. Ben wel helemaal weg van 'Dust', en een keer een avondje progressive is ook niet gek.. Bovendien is de tweede room house & techno :)

Is iemand hier wel eens geweest?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement