return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Is het maar een gedacht of...
View this Thread in Original format
Dark Apostle
Is het maar een gedacht of kan het dat de themes van zowel Armageddon en Saving Privat Ryan reeds in trance vorm zijn gegoten of is dat "wishfull thinking" van mijn kant?
Pumaz
Ik weet het niet maar 'The Orange Theme' van Cygnus X is gepikt van Clockwork Orange
pooley
En der zijn er nog, kan zijn dat die er zijn maar dan we ldoor onbekende producers

Ik heb ze nog niet gehoord in ieder geval
Eagle`
solarcoaster en ATRC ook dacht ik, ma is het daarom minder goed, zolang scooter maar overal zijn poten afhoudt ist voor mij goed ;)
Pumaz
Ik was onlangs op cafe en ik zat met mijn kameraad bezig over de slechte muziek. De barman had ons gehoord (wat eigenlijk onze bedoeling was) en vroeg wat wr graag hoorden. Toen ik hem zei dat we naar trance luisteren, zei hij dat hij kon helpen... en legde een heel oud lieke van Scooter op. Voor het liedje gedaan was zaten we al terug in de auto...
CygnusX
quote:
Originally posted by Eagle`
solarcoaster en ATRC ook dacht ik

Bedoelt ge dat die themes gepikt zijn uit een film?
De vocals van Solarcoaster komen uit de film True Romance.
De vocals in ATRC zouden op een half uurke gemaakt zijn, G&D zeiden toch iets in die aard in ASOT XXL van enkele weken terug.

quote:
Originally posted by Pumaz
... en legde een heel oud lieke van Scooter op...

Hyper Hyper? :)
Pumaz
Het was 'Move your ass'
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
Bedoelt ge dat die themes gepikt zijn uit een film?
De vocals in ATRC zouden op een half uurke gemaakt zijn, G&D zeiden toch iets in die aard in ASOT XXL van enkele weken terug.

solarcoaster was van film, ATRC, melodie kwam van muziek proggy had ik es op TA boards gelezen
Pumaz
quote:
Originally posted by Eagle`
ATRC, melodie kwam van muziek proggy had ik es op TA boards gelezen

Heb ik ook gezien en de sample in kwestie gehoord. Het waren gewoon 2 noten... (sol en si moest het u wat schelen)
pooley
How much is teeeh fusih
toedelleloeeloee toetoetoetoetoe toededeloetoetoe toe toe toeeee

!

eieregooie
quote:
Originally posted by CygnusX

Joh? Dat had ik nie door... Goeie film trouwens :D
Eagle`
quote:
Originally posted by Pumaz
Heb ik ook gezien en de sample in kwestie gehoord. Het waren gewoon 2 noten... (sol en si moest het u wat schelen)

nee it doesn't :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement