|
Musik på mp3.com (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mellow pleasure |
Vill bara slå ett sla gör 2 killar som är mkt duktiga på att göra musik. Deras genre är åt techno/dance hållet. Dom kallar sig EAN-Produktion och kommer från sverige. LÖyssna på deras låt Were Bound på deras MP3.com sida.
EAN-Produktionshttp://artists.mp3s.com/artists/335/ean.html |
|
|
| mellow pleasure |
Måste säga att Guardians låt ni skrev om ovan är mkt fet och tjejen som sjunger har en helt grym "pipa". Vore tacksam för fler förslag om denna grupp. Detta var ett bra forum *ler* !
Blinkevink !!! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Måste säga att Guardians låt ni skrev om ovan är mkt fet och tjejen som sjunger har en helt grym "pipa". Vore tacksam för fler förslag om denna grupp. Detta var ett bra forum *ler* !
Blinkevink !!! |
Den är faktiskt sjukt grym..fick förresten tag på honom så jag behöver inte hjälp med det längre :) |
|
|
| Kongo_kim |
Jag kommer ihåg för typ 2 år sedan laddade jag ner några låtar från en som kallar sig för Andreas Decay. Riktigt feta låtar men dom var typ 3 minuter långa allihopa. Har kvar några på min hårdisk fortfarande. Fast det verkar som han inte gör musik längre inet en uppdatering på 2 år på hans sida.
Synd för jag vill verkligen ha några typ original mixes på dom. |
|
|
| vegvisaren |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Blinkevink !!! |
Mer bra musik från mp3.com.
Aura - the source of trance
- Le marche de la lune (Klassiker)
- Intercity
TbO & vega (melodic trance)
- God saw the light
- Stars falling from above (luktar lite som R.Miles "children")
Paul Spaeth (symphonic electronica)
- Oracle
Lagoona
- Into my dreams
- Music in my soul
- Endless ocean (feat Gina G)
- Show Me |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by vegvisaren
TbO & vega (melodic trance)
|
TbO & Vega - Cosmic Space [Surrounder Remix] och TbO & Vega - Clubbing är rätt schysta tycker jag :) eller var det iaf när de kom :p |
|
|
| vegvisaren |
Maggie Reilly - Listen to your heart (JPO Beam club mix)
Ännu en låt som jag har hittat på mp3.com. Har haft den på min hd ett tag så jag vet inte om den finns kvar på sajten längre. Men den är riktigt grym. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by n0bben-
perrra - love dance
en av hans "seriösa" låtar. skön ;) |
hahaha, kommer ihåg den grabben alltså, fan va mkt leksaksmusik om mIRC-war etc som han gjorde =) |
|
|
| St_Andrew |
| mp3.com läggs för övrigt ner i dess nuvarande form den 2 december. |
|
|
| vegvisaren |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
mp3.com läggs för övrigt ner i dess nuvarande form den 2 december. |
Låter tråkigt tycker jag, hoppas att sajten bara görs om så att dom inte förstör syftet med den. |
|
|
| Nyx |
Lagoona
|
..som för övrigt kallade sig TSEC har gjort två helsköna låtar.."Take Me Home" och "My Destiny"!
annars finns det bara trance [] control som jag diggar på mp3.com
har inte lyssnat på så många andra artister där dock
| quote: | Originally posted by St_Andrew
mp3.com läggs för övrigt ner i dess nuvarande form den 2 december. |
Låter tråkigt tycker jag, hoppas att sajten bara görs om så att dom inte förstör syftet med den. |
Jag har läst att Cnet kommer att ta över domänen och ta bort all musik som lagts upp. De kommer troligtvis att ändra hela syftet som gamla mp3.com hade och använda domänen till något annat. |
|
|
| vegvisaren |
| quote: | Originally posted by Nyx
Jag har läst att Cnet kommer att ta över domänen och ta bort all musik som lagts upp. De kommer troligtvis att ändra hela syftet som gamla mp3.com hade och använda domänen till något annat. |
Vansinnigt!!
Varför sabbar dom det som kanske är det bästa skyltfönstret för många icke signade artister/producenter. Det finns många begåvade människor som gör bra musik på mp3.com. Vart tar alla dessa männsikor vägen nu då?
Det roliga med mp3.com var ju att man kunde hitta riktiga guldkorn. Producenter/dj:s inom trance som ännu inte har fallit i den kommersiella träsket utan kör sin egen grej och proddar riktigt schyst musik.
Som sagt, detta var väldigt trist:( |
|
|
|
|