|
Party: "The Wicked One" 6 December på Munchenbryggeriet
|
View this Thread in Original format
| toka |
Tjena!
Någon som funderat gå på "The Wicked One" partyt på Munchenbryggeriet 6 December?
lite info här:
Live:
- Bitmonx (Midijum, Germany)
- Vaishiyas (Jum Jam, Germany)
- Trimada (Wicked Recs, Swe)
DJ's:
- Bakke (Spiral Trax Lable Group, Swe)
- Berre (Trapdoor/Wicked Recs, Swe)
- EgoT (Digital Reality/Wicked Rec, Swe)
- eSpark (Audiobahn Recs, Denmark)
- Gyz (Nexus Nimbus, Swe)
- Mekanizm (Zenon Recs, Swe) vs.
- Molly Kulator (Digital Reality/Star Jelly Recs, Swe)
- Sascha (Bitmonx, Germany)
- Tarek Mansur (Digital Structures/Wicked Recs, Swe)
Annat:
2 dansgolv!
Alkoholrättigheter, fet deco, ordentligt med ljud och ljus...
Deco: Traktorpulling (Swe) och Jamin Murphy (USA).
Back to Plastic säljer skivor på festen.
Biljetter kommer finnas på:
Back to Plastic Sthlm (Mariatorget)
Milky Way records Sthlm (Gamla Stan)
och lite fler säljställen runt om i sverige och norden....
för mer info:
Tobbe 070-4039639
Berre 0738-137002
http://www.thewickedone.tk
tror detta kan bli en av de bästa psy trance festerna i år.
//toka |
|
|
| SteveTranz4ever |
Känner inte igen en enda i linan där... men om det är bara psy som nämns så är inte risken stor att jag kommer...
München e iaf en grym lokal att ha fest i !!! |
|
|
| swe_Trancer |
| hmm...intressant. psytrance e inte riktigt min grej men jag får se om jag går:) |
|
|
| Kraith |
| Jag lär nog gå. Det var längesen man var på en bra Psy-fest. |
|
|
| Glorie |
Bitmonx är så sjuuuuuuukt bra....:crazy:
men eftersom jag inte bor i sthlm så lär ja inte åka upp, om jag inte ändå ska hälsa på min kusin :D vilket inte är troligt.
har väl iofs slutat att åka på psytrance-fester också sen ett år tillbaka. |
|
|
| mindshooter |
Psytrance kan vara sjukt grymt!
Speciellt om det är full-on...jag lär nog infinna mig på denna fest :) |
|
|
| staz |
| e inte så insatt i psy men det en del av det jag hört har vart rätt skönt.. om biljetterna inte e superdyra kanske jag glider dit. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Psytrance kan vara sjukt grymt!
Speciellt om det är full-on...jag lär nog infinna mig på denna fest :) |
ovanligt :rolleyes: ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
ovanligt :rolleyes: ;) |
huh :conf: :)
Vilka är det som kommer nu då? |
|
|
| mindshooter |
| fan, snart smäller det :) kul det ska bli!! :) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
ovanligt :rolleyes: ;) |
tror inte det. Vad jag vet så lyssnar mindshooter också på psy :rolleyes: |
|
|
|
|