| KosmiK-G8 |
טוב אחים שלי קודם כל שבוע טוב...
מצטער שלא נכנסתי אתמול ושלשום העבודה קצת גזלה את זמני...
יש לי בשורות טובות (לפחות עבורי) החל מהשבוע הבא אני מתחיל לעשות 5-9
משאומר שאני יהיה כאן יותר...
למי שלא יודע (לא נראה לי שיש כאלה) זה אומר שאני הולך לבסיס ביום ראשון יוצא הביתה בחמישי לחמשוש ועוד שבוע שלם!!!
הקיצר כמו משהיה לי מקודם רק בלי השבתות המעצבנות האלה באמצע החיים
עכשיו יהיה לי רק איזה שבת לחודשיים |
|
|