return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שידרגו אותי!!!
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
טוב אחים שלי קודם כל שבוע טוב...
מצטער שלא נכנסתי אתמול ושלשום העבודה קצת גזלה את זמני...
יש לי בשורות טובות (לפחות עבורי) החל מהשבוע הבא אני מתחיל לעשות 5-9
משאומר שאני יהיה כאן יותר...
למי שלא יודע (לא נראה לי שיש כאלה) זה אומר שאני הולך לבסיס ביום ראשון יוצא הביתה בחמישי לחמשוש ועוד שבוע שלם!!!

הקיצר כמו משהיה לי מקודם רק בלי השבתות המעצבנות האלה באמצע החיים
עכשיו יהיה לי רק איזה שבת לחודשיים
Hell_Copter
וואי ליגה אח שלי!!!
תנצל את זה טוב!!

יש שני אנשים שאני מכיר מרעננה ששניהם טבחים
אחד עושה שבוע שבוע
ואחד 5-9
הם מזה נהנים מהחיים... כמו מניאקים
למרות שלהיות טבח זה זין של דבר!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי ליגה אח שלי!!!
תנצל את זה טוב!!

יש שני אנשים שאני מכיר מרעננה ששניהם טבחים
אחד עושה שבוע שבוע
ואחד 5-9
הם מזה נהנים מהחיים... כמו מניאקים
למרות שלהיות טבח זה זין של דבר!


ני ישתדל...
בנתיים אני באותוט תפקיד סתמי שהייתי תמיד

וטבח זה באמת טחינה
ועוד בלי זעתר ושמן זית מעל...
בעסה רצח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement