return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Jaaaa!!
View this Thread in Original format
sipowitz
Yeaaahooowww!!

ville bara skryta lite om att...





Våra (min och Steve's) innercity biljetter kom idag!! =)))



Fruktansvärt härligt december kommer bli..

Lucia - Mondaybar Cruise
Nån vecka senare... Holland...

Någon härifrån som också funderar på att dra ner till innercity eller har bestämt sig...? Vi har bokat flyg men ännu inte betalt biljetten iochmed att vi tänkte kolla om vi kan få ihop 2 pers till att åka med. Då kan vi få ner priset på en bilresa duktigt billigt.
mindshooter
Trancemobilen har fått ett busy år :)
Kul att ni ska ner grabbar...jag stannar hemma denna gång...its all ´but the dum dum duradumdum
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Trancemobilen har fått ett busy år :)


vad jag vet så är det inte den som ska ner, eller?
sipowitz
quote:
Originally posted by mindshooter
Trancemobilen har fått ett busy år :)
Kul att ni ska ner grabbar...jag stannar hemma denna gång...its all ´but the dum dum duradumdum


Nä denna gången blir det inte trancemobilen..

Jag har tillbringat två dagar med att leta flygbiljetter... och verkar ha hittat det billigaste 1300kr tur/retur.

Ryanair hade kanske kunnat bli billigare med mellanlandning i london om det hade varit en annan helg... men vissa ressiter jag varit inne på har t.o.m. varnat för just denna helgen om man vill åka billigt iochmed att det oftast är fullbokat då hehe
Glorie
quote:
Originally posted by sipowitz
Jag har tillbringat två dagar med att leta flygbiljetter... och verkar ha hittat det billigaste 1300kr tur/retur.


inklusive skatt eller exklusive skatt? för om det är inklusive skatt, är det sjukt billigt och jag måste få adressen :D
swe_Trancer
gött! visa holländarna hur vi svenskar festar:crazy:
ScuL
quote:
Originally posted by swe_Trancer
gött! visa holländarna hur vi svenskar festar:crazy:


det tar jag som ett hot :p :crazy:
swe_Trancer
quote:
Originally posted by ScuL
det tar jag som ett hot :p :crazy:


mohah...menm jag läste nånstans att holländare e så bortskämda när de gäller festa o dom ler aldrig. :D
Glorie
quote:
Originally posted by swe_Trancer
mohah...menm jag läste nånstans att holländare e så bortskämda när de gäller festa o dom ler aldrig. :D


hehe :) det där får jag tyvärr dementera med att de inte ler ;)
SteveTranz4ever
Ha haaa... ja de va en ren glädje att se biljetterna innanför dörren när jag kom hem idag :D
Har nu tom. scanat in och lagt i min sig.


Som nämdes tidigare så blir det inte min trancemobil, faktum är att jag vet inte var Mr.Bitch har tänkt sig för bil isf. men de löser man väl isf.
1300 med flyg e fan inte dåligt de heller (fan så man bränner stålars) och de e inkl skatt...


swe_Trancer: Självklart ska vi visa ÅTERIGEN hur det skall festas... inte bara dansa vid klimax, inga droger... he he nä men ärligt Holländarna kan festa men inte lika bra, dock så är dom så många fler vilket gör det hela så otroligt mäktigt... Bästa festen för mig är fortfarande Trance Energy 2002-02-15 sen att det var mer drag på folket vid Fokused Scandinavian Tour 2003 är en annan femma...


Fan så kul de ska bli ! Undrar om man ska haka på årets tema... Rio de Janeiro.... lite latino karneval...


Kanske e jag som håller i kameran då

sipowitz
Obs viktigt!

Nån som vet hur dags id-t's grejor brukar stänga... d.v.s. hur dags kan man förvänta att innercity är slut (inklusive extranummer... på te körde cosmic ju 5 extranummer hehe;-)
staz
inte senare än än timme efter annonserat stängnigsdags iaf.. förmodligen närmare annonserad tid än så..
musiken tystnar nog till 7.15 senast om 7 är annonserat.. och sen tar det den tid det tar att få ut allt folk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement