return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יוצרים ישראלים!!!
View this Thread in Original format
hazzard
וואי מאז הטראנס הפסיכודלי הישראלי לא הייתה מהפכה כזאת!!!
כלכך הרבה יוצרים ישראלים שחבל על הזמן!!!
ורובם טובים חחיב לציין חולה על D-VISION
הישראלי וגם על דיגיי טי אמ אף
פשוט חייבים לתת להם קרדיט
KosmiK-G8
מה הנקודה פה..?

נתנו קרדיט הלאה....

לא נסחת את זה אפילו בתור נושא לשיחה
Hell_Copter
וואי אנשים תפסיקו כבר עם הדאבל ט'רדים
רק לפני פחות משבועיים היה ט'רד כזה!!

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=135568

*Closed*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement