וואי מאז הטראנס הפסיכודלי הישראלי לא הייתה מהפכה כזאת!!!
כלכך הרבה יוצרים ישראלים שחבל על הזמן!!!
ורובם טובים חחיב לציין חולה על D-VISION
הישראלי וגם על דיגיי טי אמ אף
פשוט חייבים לתת להם קרדיט
KosmiK-G8
מה הנקודה פה..?
נתנו קרדיט הלאה....
לא נסחת את זה אפילו בתור נושא לשיחה
Hell_Copter
וואי אנשים תפסיקו כבר עם הדאבל ט'רדים
רק לפני פחות משבועיים היה ט'רד כזה!!