return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Naked Angel - iLTA remixes :)
View this Thread in Original format
Biondo
בוקר טוב לכולם

החלטתי לפתוח את הטרד הזה מאחר שאני מכיר לא מעט אנשים שעובדים על הרמיקס לטראק החדש של סקוט בונד וסולר סטון

ויש גם כאלה מהפורום הזה.

ולכן זה טרד שמוקדש כולו לאומנים הצעירים של אישראלי טראנס אדיקט פורום.

אז אם בא לכם לשתף אותנו בסאמפלים של העבודה שלכם על הרמיקס בבקשה תעשו זאת כאן.

וכמובן כל החברה שלא משתתפים מוזמנים להגיב לכל סאמפל.

מכיוון שאני פתחתי את הטרד אני גם יעלה את הסאמפל שלי ראשון
מקווה שיהיו עוד אחרי....

Naked Biondo

יום נעים לכולם.
YuVaL
דבר ראשון - אסור לפרסם את הטראק שלך באינטרנט אחרת הוא נפסל אוטומטית
דבר שני- אני מקווה שזה לא דומה לרימיקס שלך לאיי אוף דה טייגר!!.... :D:D:D:D:D:D:D:D:D
AnthemFreak
לא משו בכלל..
אין תאום בין התוים.. הבאס לא מתאים למנגינה והסינת
והסמפלים לא משו

אני מקווה שאתה לא באמת חושב להתחרות עם הטראק הזה שלך
skelz
בוא נגיד ככה..
לא התחברתי לקטע
אז החלטתי שלא לבזבז עליו זמן..
ולכן אפילו לא התחלתי לעשות רימיקס :)
Biondo
אני לא מתכוון להתחרות עם זה

עכשיו רק עובד על צלילים

אני לא אפרסם את הגרסה הגמורה
ADiSH
הנה דוגמא קטנה
אבל האמת שאני רוצה לבכין את זה בקיובייס
אבל רק התחלתי ללמוד עכשיו אז אין לי מושג איך להשתמש..

לא נראה לי שאני ישלח..:rolleyes:

remix
:eek:
skelz
ADiSH
איך יצרת בסוף? עם קיו בייס? כי אם כן אז שתדע..
הרימיקס שלך מעולה בתור התחלה.. יש לך את זה
ויחסית לאדיש.. הרימיקס שלך מאוד לא אדיש
דיי אהבתי אותו למען האמת
הממ.. ההתחלה קצת על הפנים אבל זה לא רציני

הממ.. תמשיך לעבוד על זה
ADiSH
זה בפרוטי..
ותודה:p
skelz
גם אם זה בפרוטי אז שתדע שהגעת לרמה טובה..
אל תעצור.. תמשיך
Gil Shwarts
תמיד שנאתי לעבוד עם לופים של מנגינות מוכנות..
ונשמע כאילו אתה חולה על זה..

קטע פשוט, לא מי יודע מה מחדש, תחשוב על זה ככה
כשאתה מכין רמיקס, תחשוב איך באמת להפוך אותו או ליותר טוב מהאורגינל, יותר מקפיץ, או אפילו להיפך, יותר רגוע...

אני ממליץ לך ללכת על הרוגע
נסה להכין לזה רמיקס רגוע, צ'יל כזה..
אני בטוח שתצליח יותר מהסמפל הזה ששמת כאן..

ד"א
הבאס באמת לא תואם למלודיה שלא מפסיקה לחזור על עצמה ונשמעת עמומה מדי, יותר מדי ברקע..



עד כאן,
קח ביקורת זו כביקורת בונה אחי,
ושוב נסה להפוך את זה לקטע רגוע, אני בטוח שתצליח בזה יותר.

Black-Dragon
אני גם עובד על רמיקס..
את האמת יותר רגוע :)
הוא מוכן מבחינת הבניה יש לי רק עוד כמה דברים להוסיף ולסיים איתם
מי שרוצה לשמוע אני יכול לשדר את זה
שזו הדרך הכי טובה לשהמיע משהו שלא לפרסום
Biondo
גיל אחי אתה צודק במאה אחוז

הנה סאמפל חדש שלי
אני רק עובד על צלילים אז תגידו מה דעתך

סליחה על האיכות.

Biondo Sample
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement