return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

HEADPHONES met MJ- Studios?? Kan dat??
View this Thread in Original format
Rudy
Gasten,

Ik wil ff weten of het mogelijk is om headphones bij MJ te gebruiken! Zo ja, hoe! Zo nee, KUT!

Het zou heel erg chill zijn!

Thanx!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Rudy
Gasten,

Ik wil ff weten of het mogelijk is om headphones bij MJ te gebruiken! Zo ja, hoe! Zo nee, KUT!

Het zou heel erg chill zijn!

Thanx!

wtf is mj? of wat bedoel je ermee
Rudy
MJ Studios! Mix proggie!
DJ_Siesta
moet je 2 geluidskaarten kopen, bij elke lijn uit naar een mengpaneel doen

dan kan het wel

maar ik denk niet met 1 geluidskaart

GreetZ
GERRIT!!
Frank V
Kan isscien wel, moet je een xtra kaart bij kopen en ook een ander merk. Anders werkt dat weer niet samen. Heb je daar bij ook een mengpaneel??? ik gebruik Tactile12000 maar daar zit geen mengpaneeltje bij je kunt aleen maar "gewoon mixen" .
DJ_Siesta
ik heb zelf dit systeem niet

wel een vriend, xal hem ff vragen

later
Rudy
bedoel je een virtual mengpaneel of gewoon een echt mengpaneel??
Frank V
Vitureel
raoel
Ik werk met VTT (virtual turntabels) Zonder twijfel het beste mix proggie wat er. Het benadert iig het meest de werkelijkheid !!!!

Ik heb zelf 2 geluidskaarten
Een mengpaneel

Ik heb bij VTT meestal 2 tafels/players aanstaan
Player 1 via de ene geluidskaart / player 2 via de andere geluidskaart.
Heel logisch :D

Ik sluit mijn headphones dus aan op mijn mengpaneel.

Maar met VTT kun je ook zonder mengpaneel (dus met een virtueel mengpaneel) zelf kiezen met welk kanaal je met je headphones afluisterd. Dat kan niet met elk mix proggie!!!!!

Maar koop gewoon een externe mengpaneel. Dat is veel relaxter. Kost ook niet zo heel veel. Ik heb een P&Q gekocht voor 200 ballen. En daar zit best veel op. Gewoon alles wat je nodig hebt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement