|
תתביישו לכם (או, יום הולדת לשגיא!)...
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
ב3.11 היה יום הולדת לשגיא
ואתם שכחתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז שגיא למרות שזה באיחור
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:eyespop: :tongue3 :happy2: :haha: :stongue: :crazy: :tongue2 :gsmile: :toocool: |
|
|
| YuVaL |
שגיא אחשלי!!!!!!!
עד 1200!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהב אותך אחשלי
נתראה בקרוב
:) |
|
|
| skelz |
מזל טוב שגיא!
ועד 3644637600!!
ו..לא התכוונו לשכוח
זה פשוט קרה בשביל שנשים לב.. :haha:
:) |
|
|
| TTman |
אני לא יודע מי זה שגיא
אבל ממה שאני יודע שלהגיד מזל טוב לא עולה כסף
אז
מזל טוב |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by skelz
מזל טוב שגיא!
ועד 3644637600!!
ו..לא התכוונו לשכוח
זה פשוט קרה בשביל שנשים לב.. :haha:
:) | דרך יפה להתחמק :) אני אולי ישתמש בה מתישהו :)
בכל מקרה תודה :) |
|
|
| NyKoN |
מזל"ט אח שלו
ביג דיל... איחרנו ביום... לא קריטי
הוא סולח נכון?
:P
עד 122 |
|
|
| Hell_Copter |
מממממממ האיי סי קיו שלי לא הודיע לי :(
בכל אופן... אלף מזל טובים אח שלך!!
ועוד אחד לשנה הבאה
מזל טוב!!! |
|
|
| coby |
מזל טוב גברררר
חשבתי זה יום שישי הזה ! |
|
|
| Sm0keMachine |
| מזל טוב אח שלנו! :D |
|
|
|
|