return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תתביישו לכם (או, יום הולדת לשגיא!)...
View this Thread in Original format
TinkerbeL
ב3.11 היה יום הולדת לשגיא
ואתם שכחתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


אז שגיא למרות שזה באיחור

מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:eyespop: :tongue3 :happy2: :haha: :stongue: :crazy: :tongue2 :gsmile: :toocool:
YuVaL
שגיא אחשלי!!!!!!!
עד 1200!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אוהב אותך אחשלי
נתראה בקרוב
:)
skelz
מזל טוב שגיא!
ועד 3644637600!!
ו..לא התכוונו לשכוח
זה פשוט קרה בשביל שנשים לב.. :haha:

:)
H.A.
מזל-טוב איש!!!
Segev
מזל טוב אחי!!!
TTman
אני לא יודע מי זה שגיא

אבל ממה שאני יודע שלהגיד מזל טוב לא עולה כסף


אז

מזל טוב
Vortex_SA
quote:
Originally posted by skelz
מזל טוב שגיא!
ועד 3644637600!!
ו..לא התכוונו לשכוח
זה פשוט קרה בשביל שנשים לב.. :haha:

:)
דרך יפה להתחמק :) אני אולי ישתמש בה מתישהו :)
בכל מקרה תודה :)
NyKoN
מזל"ט אח שלו
ביג דיל... איחרנו ביום... לא קריטי
הוא סולח נכון?
:P

עד 122
Rising
מזללל טווובב
Hell_Copter
מממממממ האיי סי קיו שלי לא הודיע לי :(

בכל אופן... אלף מזל טובים אח שלך!!
ועוד אחד לשנה הבאה

מזל טוב!!!

coby
מזל טוב גברררר

חשבתי זה יום שישי הזה !
Sm0keMachine
מזל טוב אח שלנו! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement