return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
October Chart - Mats Wurnell
View this Thread in Original format
Amplifire
>>> ON THE WEB
www.headlineproductions.net/matswurnell

>>> UPCOMING GIGS
November 8 @ The Fridge, Stockholm (www.fridge.nu)

>>> OCTOBER CHART
1. Armin Van Buuren - Burned With Desire Album Sampler
2. Delphion - One Nation (De Donatis Remix) CDR
3. Little Wonder - Eclipse (Fictivision & C-Quence Remix) Lost Language
4. Havannah - Havannah (Misja Helsloot Remix) CDR
5. Özgür Can - Memories Part 2 CDR
6. J. - I Scream Armada
7. Mass In Orbit - Power Is Your Mind Pulse
8. Paul Van Dyk feat. Vega 4 - Times Of Our Lives Vandit
9. Arksun - Desire CDR
10. Rising Rhythm - Instinct (Inkfish "Breaks" Remix) White
staz
fridge verkar ha maxad fjortispublik.. men musiken framför folket det sägs.. Vilket golv ska du spela på mats? Power lr Mix?
Amplifire
Jo, det är nog en övervägande ung publik på Fridge - men inte nödvändigtvis dåligt för det. Jag vet inte på vilket golv jag ska spela, men det är väl troligtivs på Mix Floor. Det kommer bli hårdare musik då, energiskt och pumpande!
staz
Syftar inte på åldrarna.. mer på att fester främst inriktade på hits&r&b med billigt inträde och promotion från powerhitradio främst drar en speciell sorts publik..

typ "EY denna fest tar 3500 pers! MASSIVE! det kostar bara 60 kr!! dom gjorde reklam för det här på radion! abou, dit måste vi dra, checka guzZarna på bilderna på hemsidan yo.."

Men som sagt, mix flooret kanske kommer ha skön stämning:) annars är den mest övervägande erfarenheten jag har av fester i den här stilen att det kommer ett gäng på 5 pers o knuffar en allt va de kan o kommer fram o säger "Ey, jiddraru eller ?" :P
Amplifire
Okidoki, jag ska bara spela där - vet ingenting om allting annat runt omkring. Vi får se hur det blir på lördag helt enkelt. :)
Endre

alltså... matts,.. Fridge, vad gör du? det är ju nästa skam :(

snälla, spela inte där.:nervous:
Vizay
faktiskt måste jag hålla med endre...fridge, uschiamej...

går i fryshuset å har varit i samma hus under tiden de varit fridge...asså inget ont men de e 99% discojallas där (no offense) :/
Amplifire
Jag vet inte mycket om hur det brukar vara på dessa fester, men jag kommer att gå dit på lördag och köra min grej, dvs bjuda på mig själv och spela riktigt energisk och pumpande musik - precis som jag alltid gör. Jag hoppas på drag och struntar egentligen i vilka som står på golvet, bara de har skoj!
staz
Klart han ska lira, kvittar vad det är för publik, finns alltid folk som uppskattar musiken ändå, och sprider ryktet vidare. + att jag kan tänka mig att innan man kommer upp i tiesto ligan så är det inte alltid så lätt att få spelningar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement