return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Revolutions, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
View this Thread in Original format
Xo|oX
Been there, seen it, loved it!

=) jag får en känsla av att det är en hel del där ute som ej håller med mig om att den var ruggigt bra, men ja bara gillar den stilen de har på alla tre filmerna (jaja ok, jag kan hålla med om att den första fortfarande är den bästa :P )
Sen tycker jag det är synd på de kritiker som dissar en film på grund av dess slut, dess början, eller vilken specifik den som helst i en film, det är helheten som spelar roll, och i helheten så är Matrix-trilogin ruggigt skön.

och förresten, om ni nån gång skall se en film bara på grund av dess extremt coola specialeffekter, så är för tillfället den här "The One" (pun intended)
reveal
Jag har sett ettan på DVD. Inget mer.
P4z!
Såg den idag, helt underbart bra! Lätt att jag ska köpa boxen sen när den kommer ut :)
Proximus
skämtar ni??? ewwwwwwwwww säger jag bara.. fyfan va ruttet. den här stank.

alltså riktig jävla piggy bank projekt av wachowski bröderna, hoppas de tjänat bra på det här och gör något bra igen, jag gav min tålamod åt förra men den här var rent utsagt en skämt. jag gilla inte den alls.

och årets sämsta slut hade den här.
NooN
Blärg.
Reloaded sög. Revolutions sög.
Min respekt för Wachowski-bröderna är som bortblåst.
Xo|oX
quote:
Originally posted by P4z!
Lätt att jag ska köpa boxen sen när den kommer ut :)


heh, de glömde ja säga =)
St_Andrew
öhhh hur kan man säga att den sög?!

tycker den var ruskigt bra, inte i klass med matrix ett men det är ju inte heller så lätt att komma upp i. tycker för övrigt att man inte ska gämföra heller...

bara specialeffekterna var fan lungt värda 90 spänn :p

lite tråkigt slut dock... känns som om dom kommer göra en till film... :(
dbl
kom precis hem från biografen.. tyckte den va hel bra.. slutet kunde la kanske ha varit bättre dock..

men effekterna va ju grymma... filmerna e ju ett måste att ha sen :)
SteveTranz4ever
Fan jag ska nog inte läsa denna tråden mer... kommer fram mer och mer detaljer :p

Hade tänkt att en lördag snart se 1an och 2an i ett svep (har inte sett tvåan än) för att sen direkt efter dra på BIO å se 3an...

Polarn har feting suround ljudet hemma + feting projektor :D


Om det nu skulle kunna bli en 4a vilket inte jag tror men iaf. så vet jag genom en interviu jag läste med hon som lirar Trinity att hon inte kommer ställa upp på nåt liknande igen... hon har ju unge å grejjer nu också.
dbl
:::::::::::TYP SPOILER SÅ LÄS INTE:::::::::::::::::::: [markera för att läsa´)




quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om det nu skulle kunna bli en 4a vilket inte jag tror men iaf. så vet jag genom en interviu jag läste med hon som lirar Trinity att hon inte kommer ställa upp på nåt liknande igen... hon har ju unge å grejjer nu också.


hehehehehe.. konstigt






:::::::::::::::::::SLUT PÅ TYP SPOILER:::::::::::::::::::::

ScuL
jag såg den på onsdag kl 18.30 :)
tyckte att helheten är bra precis som du xolox, men daremot går historien i en helt annorlunda direktion..
iaf jag tyckte inte att filmen sög men slutet var helt oförväntat.
effekterna och hela atmosferen var väldigt bra, asså jag är nöjd med trilogien. ska säkert skaffa 3-dvdboxen när det är ute.
tjockis
hehe. jag såg matrix reloaded igår bara för att hålla mig lite uppdaterad innan det är dags att se revolutions...

men jag funderar fan på att skita i å se den. jag kommer nog få en bättre upplevelse av att folk säger att den är bra än att se ännu en förbannad uppföljare på stålmannen möter onda mannen i mr.gadget

första gången jag såg den var jag så flummig att jag bara kollade på (och gapade inför) effekterna utan att fatta vad den handlade om. igår såg jag den igen å önskade att jag inte fattade vad den handlade om.

MEN......
att få se trinity ge å få spö i lackkläder är fan värt alla pengar i världen. oavsett handling.
å effekterna ska man inte snacka om.
hujedamej vad snygg den är.
så det är klart jag måste se 3an...

fråga bara... är handlingen bättre eller sämre än i 2an?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement