return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Weekender November! (pg. 4)
View this Thread in Original format
NordLight
Nice! Orkidea i helgen - bör man ju dra dit. Har inte varit ute på skitlänge.

NL
mindshooter
YEah dig har man inte sett på ett bra tag nordlight :D
hoppas vi ses
NordLight
quote:
Originally posted by mindshooter
YEah dig har man inte sett på ett bra tag nordlight :D
hoppas vi ses


Jag har verkligen tagit det lungt senaste tiden - jag ska bli pappa snart, så jag har väl varit "sympati-hemma" med frun. Magen börjar bli grymt stor!

Cya
NordLight
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by NordLight
Jag har verkligen tagit det lungt senaste tiden - jag ska bli pappa snart, så jag har väl varit "sympati-hemma" med frun. Magen börjar bli grymt stor!

Cya
NordLight
Ja fan de va länge sen... du får lämna villan, vovven, volvon hemma å ta med din fru + den blivande mini-SWETA medlemmen ;)
NordLight
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja fan de va länge sen... du får lämna villan, vovven, volvon hemma å ta med din fru + den blivande mini-SWETA medlemmen ;)


Min fru brukar vara med, men hon orkar nog inte följa med just nu. Men mini-TA matas dagligen med tung trance hemma.;)

Greetz
NL
Pjox
quote:
Originally posted by St_Andrew
precis.. snyft... grattis i efterskott föresten ;)


hihi tack tack :)
Gaby
quote:
Originally posted by NordLight
Min fru brukar vara med, men hon orkar nog inte följa med just nu. Men mini-TA matas dagligen med tung trance hemma.;)

Greetz
NL


Så det är därför man inte ser dig ute längre? GRATTIS mannen !! ;)
Gaby
Ni som kontaktade mig kommer jag fixa så ni står på listan ;)

Ses nog imorrn (ifall jag blir frisk) !!

Kram /Gaby
AC.
quote:
Originally posted by mindshooter
Har fått ett tips för de som är under 20 och det är som vanligt att vara i tid och även att undvika neonkläder. Antar att man är en poppis target bland vakterna. Klä er propert :)


Är väl knappast någon nyhet att Fokused inte har oss neonkrigare som huvudsakliga målgrupp?

Självklart kommer man och jag hoppas kunna fylla ut min IRL lista efter detta! :cool:
mindshooter
quote:
Originally posted by NordLight
Jag har verkligen tagit det lungt senaste tiden - jag ska bli pappa snart, så jag har väl varit "sympati-hemma" med frun. Magen börjar bli grymt stor!

Cya
NordLight


Grattis mannen! tur att nån tar ansvaret och för Trance generna vidare ;)

vi es imorn

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by AC.
Är väl knappast någon nyhet att Fokused inte har oss neonkrigare som huvudsakliga målgrupp?

Självklart kommer man och jag hoppas kunna fylla ut min IRL lista efter detta! :cool:


Vi har ju setts har jag för mig men kom gärna fram å hälsa... fan så dålig man är på ansikten... Det gäller även nya ansikten... kom fram så kan jag visa vilka andra som är TAs :)
Aendy
Ser mörkt ut för mig. Har varit helt utslagen i tre dagar nu och känner inte för att du ut ännu mer sjukdagar från jobbet. Om jag inte blir mirakulöst frisk innan eftermiddag får jag nog faen hoppa detta. Har sett fram emot Orkidea... faen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement