|
Weekender November! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Nice! Orkidea i helgen - bör man ju dra dit. Har inte varit ute på skitlänge.
NL |
|
|
| mindshooter |
YEah dig har man inte sett på ett bra tag nordlight :D
hoppas vi ses |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by mindshooter
YEah dig har man inte sett på ett bra tag nordlight :D
hoppas vi ses |
Jag har verkligen tagit det lungt senaste tiden - jag ska bli pappa snart, så jag har väl varit "sympati-hemma" med frun. Magen börjar bli grymt stor!
Cya
NordLight |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by NordLight
Jag har verkligen tagit det lungt senaste tiden - jag ska bli pappa snart, så jag har väl varit "sympati-hemma" med frun. Magen börjar bli grymt stor!
Cya
NordLight | Ja fan de va länge sen... du får lämna villan, vovven, volvon hemma å ta med din fru + den blivande mini-SWETA medlemmen ;) |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja fan de va länge sen... du får lämna villan, vovven, volvon hemma å ta med din fru + den blivande mini-SWETA medlemmen ;) |
Min fru brukar vara med, men hon orkar nog inte följa med just nu. Men mini-TA matas dagligen med tung trance hemma.;)
Greetz
NL |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
precis.. snyft... grattis i efterskott föresten ;) |
hihi tack tack :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by NordLight
Min fru brukar vara med, men hon orkar nog inte följa med just nu. Men mini-TA matas dagligen med tung trance hemma.;)
Greetz
NL |
Så det är därför man inte ser dig ute längre? GRATTIS mannen !! ;) |
|
|
| Gaby |
Ni som kontaktade mig kommer jag fixa så ni står på listan ;)
Ses nog imorrn (ifall jag blir frisk) !!
Kram /Gaby |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har fått ett tips för de som är under 20 och det är som vanligt att vara i tid och även att undvika neonkläder. Antar att man är en poppis target bland vakterna. Klä er propert :) |
Är väl knappast någon nyhet att Fokused inte har oss neonkrigare som huvudsakliga målgrupp?
Självklart kommer man och jag hoppas kunna fylla ut min IRL lista efter detta! :cool: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by NordLight
Jag har verkligen tagit det lungt senaste tiden - jag ska bli pappa snart, så jag har väl varit "sympati-hemma" med frun. Magen börjar bli grymt stor!
Cya
NordLight |
Grattis mannen! tur att nån tar ansvaret och för Trance generna vidare ;)
vi es imorn |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by AC.
Är väl knappast någon nyhet att Fokused inte har oss neonkrigare som huvudsakliga målgrupp?
Självklart kommer man och jag hoppas kunna fylla ut min IRL lista efter detta! :cool: |
Vi har ju setts har jag för mig men kom gärna fram å hälsa... fan så dålig man är på ansikten... Det gäller även nya ansikten... kom fram så kan jag visa vilka andra som är TAs :) |
|
|
| Aendy |
| Ser mörkt ut för mig. Har varit helt utslagen i tre dagar nu och känner inte för att du ut ännu mer sjukdagar från jobbet. Om jag inte blir mirakulöst frisk innan eftermiddag får jag nog faen hoppa detta. Har sett fram emot Orkidea... faen! |
|
|
|
|