|
Dj JayBee (läs) :)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
DJ JAYBEE
Hejsan allihopp :) jag är med och arrangerar en fest i Tumba den 22:a November. och bjuder er dit!
jag kommer själv att spela för er :D tyvär är jag väldigt n00b :) jag har nämligen alldrig varit en DJ förut men tänkte kicka av min karier den 22:a och har tagit min första lektion hos min kompis idag ;)
det skulle vara jätte kul om ni kunde komma och se mig spela!
det här är informationen jag har till er än så länge(kommer mer info senare).
Pris: Under 50kr (ej fastställt ännu)
så många kommer: Cirka 200
Plats: Tumba (Sthlm), jätte nära tågstationen och nattbussar
Musik: tyvär kommer de andra DJ's variera väldigt mycket. classics, trance, pop osv.. (men på mitt set blir det 100% trance)
Ålder: förmodligen 16 men vi är inte så hårda :D
Alkohol: finns ej, (ta med eget om ni vill ha)
Fest typ: Privat fest, endast inbjuda.(kan hända att vi släpper in någon som inte är på listan men inget garanterat)
Tid: 22:a November klockslag ej fastställt ännu men cirka 22:00
Får ni ta med er nära och kära?: ännu kan ni ta med er ett helt gäng men anmäl er tidigt! :D
MvH//Jocke a.k.a Dj JayBee
**Informationen som visas ovanför uppdateras när jag får mer info** |
|
|
| Glorie |
hehe, du vet att du inte har ensamrätt på namnet "Dj Jaybee" va? Finns en kille i Schweiz som jag tror var före dig :p
jaja, hoppas det går bra... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, du vet att du inte har ensamrätt på namnet "Dj Jaybee" va? Finns en kille i Schweiz som jag tror var före dig :p
jaja, hoppas det går bra... |
men då får jag väl heta bara "JayBee" då.. men är du säker på att han heter med 2 "e" lika som mig altså? och är det med eller utan DJ? :)
tack i alla fall :) |
|
|
| Glorie |
| alltså, ta det inte så seriöst :) bara skoja lite.... men jepp, han stavar med två e :) och heter dj innan |
|
|
| swe_Trancer |
hmm...funtar på att komma, får att kolla läget o ge support:D brukar va i tumba området på helger. kanske ses där jaybee :p
synd bara att det inte va mer centralt, då hade de säkert kommit fler folk |
|
|
| mindshooter |
finns det nån mer info? Vad är det för lokal och hur mycket folk tar den in?
Får man ha med sig alkohol in trots att det är 16 års gräns?
Hoppas festen blir bra iaf :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Får man ha med sig alkohol in trots att det är 16 års gräns?
|
får man ha det på NÅGON offentlig fest? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
får man ha det på NÅGON offentlig fest? |
nej, därav min fråga :) |
|
|
| reveal |
ok :)
då lär man alltså inte få det på denna heller :p |
|
|
| JayBee |
festen är endast för inbjudna och därmed en privat fest :D så ni får gärna ta med er vad ni vill förutom droger och skjutvapen :)
ni måste altså anmäla er om ni ska komma, varför inte? om flera TA's kommer, se mig spela mitt första sett och det blir billigt och kul!
|
|
|
| Xo|oX |
| quote: | Originally posted by JayBee
festen är endast för inbjudna och därmed en privat fest :D så ni får gärna ta med er vad ni vill förutom droger och skjutvapen :)
|
*plockar med sig Katana och blåslampa*
...förlåt.., sov en timma inatt XD |
|
|
| Endre |
hmmm, tror trubbel kommer komma dit oavsett om det är privat eller inte :/
men men, lycka till på första gången :D
|
|
|
|
|