return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
MdH Release Party - Michel de Hey @ Las Palmas (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by basd

- DK - Murder Was The Base


franzelare
hmmm het kriebelt.....
Optimus
ben net terug, was lekker hoor:D Veel gelachen as usual, en natuurlijk hitjes gehoord:haha:

Gehoord:

*Renato Cohen - Pontape (met tussendoor de vocals van Tim Deluxe - It just wont do)
*DK - Murder was the Bass (alleen de eerste 30-40 seconden van de plaat, het publiek begon het keihard uit te fluiten dus legde Michelle snel een andere plaat erop, leek het wel:D )
*White Stripes_Seven Nation Army (volgens mij niet de Tim deluxe bootleg en ook niet de Adam Freeland remix... iemand een idee wat het wel zou kunnen zijn?)
*Nog wat hitjes, waar ik niet op de naam kan komen:)

Michelle draaide zelfs die Egyptian Empire ofzo:conf:

Maar ik heb het zeker wel naar mijn zin gehad, lekker gedanst en geluierd op de banken:D
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus

*DK - Murder was the Bass (alleen de eerste 30-40 seconden van de plaat, het publiek begon het keihard uit te fluiten dus legde Michelle snel een andere plaat erop, leek het wel:D )


MOOIZO, :whip:
Dat ze het nog durft ook.......
Chicane
Wat is er zo fout aan DK dan?
Ding Chavez
Het begint met een h en eindigt op itje
Chicane
ehm.. dus? Is nog geen videoclip van toch, geen TMF roelatie enzo..
Ding Chavez
Ik geef alleen de gedachte erachter weer die op te maken is uit d reacties in deze draad. Wat je er verder zelf van vindt is helemaal aan jou :)
AlFerox
quote:
Originally posted by Optimus

*White Stripes_Seven Nation Army (volgens mij niet de Tim deluxe bootleg en ook niet de Adam Freeland remix... iemand een idee wat het wel zou kunnen zijn?)


waarschijnlijk chris liebing remix?
New Wave
quote:
Originally posted by Chicane
Wat is er zo fout aan DK dan?


DK zal wel niets mis mee zijn, alleen hun nummer is een vies lelijk slecht nummer.
Daarnaast is het gewoon te triest dat zo'n kutnummer juist zo vaak gedraait wordt.......en dat maanden achter elkaar.....

franzelare
quote:
Originally posted by Optimus
*Nog wat hitjes, waar ik niet op de naam kan komen:)


valt me van je tegen prutser! te wous om de plaatjes te herkenen? junk!

of was je weer bezig vieze kuntgeintjes uit te halen?
SnuggLe
Was topfeestje!
Verslag komt nog, en de foto's op PF ook. U hoort van mij :)

En die hitjes vielen mee, maar 2 hitjes gehoord!


EDIT Foto's staan al op PF, zie hier:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...6/ALL/true.html



Check die foto van Sjinees aan het eind :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement