return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חיפה והצפון, מה קורה אנשים? :)
View this Thread in Original format
eran
מה קורה אנשים..

שנים לא כתבתי פה.. לא כ"כ היה לי מה לכתוב אז רק נכנסתי לקרוא את הדברים...

בכל אופן, לכל החבר'ה פה מחיפה ומאיזור הצפון:
לי ולעוד כמה אנשים נמאס שפשוט אין פה כלום, הכל 'תרבות' מסחרית מגעילה
אין שום דבר לעשות באיזור שלנו, אי אפשר להנות פה ממוסיקה טובה..

אנחנו מעוניינים לשנות את המצב
לאלה מכם שאכפת להם - אתם מוזמנים להיכנס ל
http://www.keves.org/
לקרוא את מה שיש לנו להגיד, ואם זה נשמע לכם - להירשם.

סוף שבוע נעים :D
Hell_Copter
בוש והכלם לך...
שנים לא בא לפה ואז כשאתה בא זה בשביל דבר כזה?
אכזבת אותי...






סתם אחי... ברוך השב
itamarsan
אתה צודק אחי!!!!!
כי גם אני פעם אחת הייתי באיזור שלכם ופשוט מת!!!!
יש מס' מועדונים אבל כולם על הפנים וממש מסריח!!!!
Hell_Copter
בראסמי הייתי פעם אחת עם תומר בסטייג' 27...
אחד המועדונים הכי מסריחים שהייתי בהם בחיים שלי
איזה סאונד מגעיל... ואיזה חום שם... לא שמעו שם עדיין על מזגן!!
שלא נדבר על הקהל המגעיל... :rolleyes:
ת'כלס יש למקום פוטנציאל אדיר... אבל עשו ממנו מזה חרא מקום..חבל על הזמן
KrazyDJs
:\
בגלל זה כבר עדיף תמועדונםי של המיני נוער
אפילו שיש שם כל הזמן מכות :D
ערסים משוגעים..
ronsh
quote:
Originally posted by itamarsan
אתה צודק אחי!!!!!
כי גם אני פעם אחת הייתי באיזור שלכם ופשוט מת!!!!
יש מס' מועדונים אבל כולם על הפנים וממש מסריח!!!!


בתכלס יש פה רק שני מועדונים:

החורבה
ו
אולטרסואנד..
הם היחידים שבאמת שווים משהו ומביאים תקליטנים מחו"ל ומכל הארץ
כל השאר באמת חרטה...

ועכשיו יפתחו בחיפה סניף של האומן 17
אבל כבר יש לזה כל כך ציפיה שזה בטוח יהיה נפילה...
:o
DJ_Yuval
יפה כל הכבוד על ההשקעה :)

בתור התחלה נסו לארגן איזה מסיבה ותנו לעצמכם שם כדי שיכירו אותכם
אם הייתי גר בצפון הייתי מצטרף אליכם:D
אחלה רעיון

ואגב בקרוב יפתח בחיפה "האומן 13" או שזה 14.. מזה משנה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ronsh
ועכשיו יפתחו בחיפה סניף של האומן 17
אבל כבר יש לזה כל כך ציפיה שזה בטוח יהיה נפילה...
:o


מצד שני גם מדברים על האומן 17 בתל אביב כבר הרבה זמן...
אז לך תדע
H.A.
אני נרשמתי
אחלה רעיון!
מקווה שיעלה יפה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement