|
Speedy J
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Bij only-djs en recess zie ik Speedy J - Collabs 100 instock staan. Weet iemand of dit dezelfde is als die Tiësto en Montana draaien de laaste tijd. Ik had wel gehoord dat dat een edit isvan Montana zelf. Maar aangezien ik niet kan luisteren via Real-Player op die site, weet misschien iemand anders wel of dit hetzelfde nummer is.. |
|
|
| Ding Chavez |
Literon / Speedy J - Collabs 200: Snacker
volgens de TiC DVD tracklist ;) |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik vroeg Montana er een tijd geleden trouwens naar en toen zei hij dat de release pas volgend jaar te verwachten is. Dus dan moet je nog ff wachten... |
|
|
| Raymond |
Speedy J roeleert wel btw :D
Vorige keer live gezien in Las Palmas!
Nog nooit heb ik zo staan trillen zeg, heel mijn lichaam ging wazig doen van z'n bass. |
|
|
| raoel |
Ik heb die sample op recess even beluisterd en het is um niet (voor zover we DC niet geloofden ;)).
Overigens is die collabs 100 ook we lekker, maar niet zo lekker als die 200. |
|
|
| MennoB |
| Oke bedankt, dan wacht ik nog ff voor dat collabs 200 uitkomt :) |
|
|
| TranceFool |
Het gaat idd nog wel even duren voordat deze plaat uitkomt. Er komen eerst 3 samenwerkings EP's van Speedy J met Adam Beyer uit (waarvan nu de eerste is gereleased). Daarna zal pas de Collabs 200 EP met Literon uitkomen. Waarschijnlijk heet het andere nummer wat erop komt: Knicker. Zit ook in de set van Chris Liebing @ XXL Clubnight, 4 okt 2003.
Maar die Snacker schijnt al uit 1999 te komen? :nervous: |
|
|
| basd |
| Collabs 100 is wel vet, maar uiteraard hier nog nergens te bekennen :whip: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by basd
Collabs 100 is wel vet, maar uiteraard hier nog nergens te bekennen :whip: |
op www.recess.nl staat ie :), als je teminste de collabs 100 bedoeld |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MennoB
op www.recess.nl staat ie :), als je teminste de collabs 100 bedoeld |
Ja op only-djs zit ie ook al een tijdje in mijn cart.. Maar hier (waar ik nu tijdelijk woon, in Belgie dus) ligt ie niet in de winkels.. Dat bedoelde ik meer :)
Morgen maar even naar Maastricht, eens kijken wat het daar oplevert.. |
|
|
|
|