return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Armin Van Buuren @ NRJ Extravadance ikväll
View this Thread in Original format
Kongo_kim
Sist han var där spelade dom part 1 i hans Washington set men det var flera månader sen. Förhoppningsvis spelar dom inte part 2 nu.

Armins set börjar 23:00
montana
jag ska rippa från min radion till minidiscen och göra en 192-rip av spelningen
swe_Trancer
är han i krokarna eller?
ska han lira dj'a nånstans?
Kongo_kim
Hemstock & Jennings - Reverance

Exposure setet????
RebeL9
quote:
Originally posted by swe_Trancer
är han i krokarna eller?
ska han lira dj'a nånstans?


nej det är ett förinspelat set
Kongo_kim
jepp det är exposure setet.

jävla rip off
montana
så setet finns rippad redan?
Kongo_kim
quote:
Originally posted by montana
så setet finns rippad redan?


jepp
NooN
Bra set. Ska nog ta och ladda ner det.
staz
grymt set dock.

swe_Trancer
tycker faktikskt inte det va så märkvärdigt:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement