|
Armin Van Buuren @ NRJ Extravadance ikväll
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Sist han var där spelade dom part 1 i hans Washington set men det var flera månader sen. Förhoppningsvis spelar dom inte part 2 nu.
Armins set börjar 23:00 |
|
|
| montana |
| jag ska rippa från min radion till minidiscen och göra en 192-rip av spelningen |
|
|
| swe_Trancer |
är han i krokarna eller?
ska han lira dj'a nånstans? |
|
|
| Kongo_kim |
Hemstock & Jennings - Reverance
Exposure setet???? |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
är han i krokarna eller?
ska han lira dj'a nånstans? |
nej det är ett förinspelat set |
|
|
| Kongo_kim |
jepp det är exposure setet.
jävla rip off |
|
|
| montana |
| så setet finns rippad redan? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by montana
så setet finns rippad redan? |
jepp |
|
|
| NooN |
| Bra set. Ska nog ta och ladda ner det. |
|
|
| swe_Trancer |
| tycker faktikskt inte det va så märkvärdigt:( |
|
|
|
|