|
מה ילד פלשתינאי חושב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
לי זה די היה ידוע מה הם חושבים...
כי ת'כלס...
ילד שזורק אבנים על חיילים סתם ככה... לא בדיוק בעד שלום
בקיצור... למקרה שאנשים לא מבינים...
יהיה לכם קשה מאוד לשנות את הדעות של האנשים שמתנגדים לישראל
מסיבה אחת פשוטה... אתם באמת חושבים שהם לא יכולים להגיד שכל הסרטון הזה ערוך? שישראלים עשו אותו והם המציאו הכל?
לא חסרים תירוצים כדי להתכחש לעובדות כאלה
אנחנו רק צריכים לקוות שיהיה טוב וזהו |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Izzy
i think my yoepus answers your question best in a post he made earlier in the politics forum... maybe you can take something out of this... |
אחי אתה לא צריך לשכנע אותי שמויכוחים וכאלה יוצאים דברים טובים ושאפשר ללמוד מהם אבל אני יודע שאני למשל די שונא לראות ט"רדים כמו "האכזריות של צבא ישראל"
אי המוסריות של צבא ישראל"
והצביעות המגיעלה שם שלא מתייחסת לרוב הצבאות בעולם שהם הרבה פחות מוסריים,אני גם לא אוהב את התעמולה הידועה של אירגוני הטרור שרווחת שם לפעמים שאומרת שזה בסדר להרוג חיילים ושכול החיילים הישראלים הם מרושעים ומזה נובע שאפשר להרוג את כול הישראלים כי בעצם כולם משרתים בצה"ל וכולם "כובשים"1 ,לא צריך להיות גאון בשביל להבין שזה שם.
תבין מה שמפריע לי זה לא הויכוחים או חופש הדיבור שם להפך,מה שמפריע לי שם זה התדירות של השקרים מה שהופך את המצב שם להסתה.
ולא ממש ניראה לי שמישהו משנה את הדעות של מישהו שם,כבר איזה חצי שנה אני שם והויכוחים שם הם אותו דבר עם אותם טיעונים ואפילו בן אדם חכם כמו אוקורידר שנימצא שם כבר איזה מאה שנה אמר שהוא הפסיק לנסות להוכיח עמדות כי כול אחד מקשיב רק לעצמו
:stongue:
אבל עזוב הנקודה המרכזית היא שיש סיבה לזה שאתה אף פעם לא שומע את ארמין או אוקנפולד מדברים על "האכזריות של צבא ישראל" וזה פשוט בגלל שזה לא שייך לטראנס. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Izzy
and i must say your english has improved a lot since i first saw you post. :)
|
תודה אחי, אני משתדל
:p |
|
|
| Hell_Copter |
אם כבר יש ט'רד כזה אז אני יתן בו את מה שאני רוצה להגיד
זה לא נראה לכם מוזר שמכל מדינות העולם דווקא ישראל נבחרה להיות המדינה הכי מסוכנת לשלום בעולם?!
רק בגלל שכל הערבים רוצים אותנו לא פה אז זה הופך אותנו למסוכנים לשלום?
קצת אבסורד הייתי אומר... :rolleyes: |
|
|
| DJ_Yuval |
הם אומרים את זה בגלל שלישראל יש כור אטומי ונשקים מודרנים אחרים אבל זה שטות כי הם יודעים שזה רק כדי להגן על עצמינו ממדינות ערביות!
איראן מאיימת על ארה"ב שהיא תפתח טיל שיגיע אליהם והיא לא נבחרה למדינה הכי מסוכנת.. איזה עולם:confused: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
הם אומרים את זה בגלל שלישראל יש כור אטומי ונשקים מודרנים אחרים אבל זה שטות כי הם יודעים שזה רק כדי להגן על עצמינו ממדינות ערביות!
איראן מאיימת על ארה"ב שהיא תפתח טיל שיגיע אליהם והיא לא נבחרה למדינה הכי מסוכנת.. איזה עולם:confused: |
אני יודע למה הם אומרים את זה
אבל הכוונה שלי הייתה היא שזה שזאת החלטה של הערבים שהם נגדינו מצריכה את העולם לבחור בנו כמסוכנים?
זה לא שאנחנו נגיב במשהו כמו פצצת אטום למה זה יחסל באותה מידה גם אותנו... :rolleyes: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם כבר יש ט'רד כזה אז אני יתן בו את מה שאני רוצה להגיד
זה לא נראה לכם מוזר שמכל מדינות העולם דווקא ישראל נבחרה להיות המדינה הכי מסוכנת לשלום בעולם?!
רק בגלל שכל הערבים רוצים אותנו לא פה אז זה הופך אותנו למסוכנים לשלום?
קצת אבסורד הייתי אומר... :rolleyes: |
תעזוב אותך זה הכול בורות של האירופאים וגם של הקנדים קצת הייתי אומר,רוב האירופאים חושבים שהאינתיפדה זה מאבק לחופש,99% מהם לא מבינים את התועלת של פעילות צה"ל בשטחים חוץ ממה שהם קוראים "סתם להרוג חפים מפשע",כול האירופאים לא מבינים את החשיבות האסטרטגית של ההיתנחלויות,רוב האירופאים אם לא כולם לא מודעים לעובדות בשטח שאומרות שצה"ל וישראל הם יותר מוסריים מרוב מדינות העולם כולל רוב מדינות אירופה וארה"ב,רוב האירופאים לא יודעים שישראל עובדת לפי דיני המלחמה הבין לאומיים
ולסיום והכי חשוב,לפלסטינים ולערבים בכלל יש את התעמולה הכי טובה שיכולה להיות,אם תחשוב על זה מיליארד וחצי מוסלמים ברחבי העולם במשרות של הוראה על המזרח התיכון ובככלל סתם שוטפים את המוח לחברים שלהם שישראל פתחה בכול המלחמות ושישראל היא המדינה הכי מסוכנת וזה על מוח אירופאי ריק,זאת התוצאה שיצאת לך. |
|
|
| Ariels |
אחי כתבתי תגובה של 2 עמודים בכתבן ונמחק לי הכל בטעות, קוס עאמק
ישבתי וכתבתי ניתוח מדוקדק על הכל במשך 40 דקות והכל נעלם אינעל ראבק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
אחי כתבתי תגובה של 2 עמודים בכתבן ונמחק לי הכל בטעות, קוס עאמק
ישבתי וכתבתי ניתוח מדוקדק על הכל במשך 40 דקות והכל נעלם אינעל ראבק |
יש מצב אתה מביא בנקודות את מה שכתבת?
סתם מעניין אותי... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש מצב אתה מביא בנקודות את מה שכתבת?
סתם מעניין אותי... |
צה"ל בצבא לא מוסרי בשיט שעובר כמעט על כל חוק בינלאומי שקיים או חוק נדל"ן שקיים במאות שנים האחרונות תוך בזיזה ברוטאלית ופגיעה ברכוש ללא הצדקה והרג חסר הבחנה של חפים מפשע
ומצד שני שלא יאשימו אותנו בגלל שיש חוק מאוד ברור שאומר שעל כח מזויין בלחימה להיות לבוש מדים ולכן שלא יפגעו אזרחים כאשר לא ניתן להבדיל בינהם לבין לוחמי מילציה זה בלתי אפשרי |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Ariels
צה"ל בצבא לא מוסרי בשיט שעובר כמעט על כל חוק בינלאומי שקיים או חוק נדל"ן שקיים במאות שנים האחרונות תוך בזיזה ברוטאלית ופגיעה ברכוש ללא הצדקה והרג חסר הבחנה של חפים מפשע
|
אבל עדיין הוא יותר מוסרי מרוב צבאות העולם,לפגיעה בנדל"ן יש חשיבות דיי גדולה כי אם לאיזה מחבל לא אכפת למות אז לפחות שיהיה אכפת לו מהעובדה שהמשפחה שלו תחייה באוהל למשך שאר החיים שלהם.
ראשי האירגונים כולל רנטיסי הודו שפעולות צה"ל בשטחים מונעות מהם מלבצע יותר פעולות טרור.
עם כול הכבוד מי שקובעות באו"ם מה לא הומניטרי היא לוב ומדינות כמוה
זה עובדה ידועה שצה"ל לא עבר על דיני המלחמה הבין לאומיים.
ובזה אפילו הודה יפתח ספקטור שרק מודאג מההסלמה במוסריות המלחמה ולא ממה שהיה עד עכשיו או בעתיד הדיי קרוב
לא יודע מה איתך אבל אני דיי סומך על צה"ל שישאר מוסרי יחסית למלחמה שהיא אף פעם לא מוסרית שבה נהרגים חפים מפשע,אין דבר כזה מלחמה נקייה,למרות שנוקטים באמצעים מול טמבלים שבאמת סתם הרגו ויש הוכחות נגדם. |
|
|
| Ariels |
מי שקובע מה זה מוסרי ומה לא זה דינים שנקבעו לפי שבכלל היתה למדינות ערב עצמאות ואי אפשר להשוות את צה"ל לצבאות כי במדינות המערב מלבד ארה"ב
אין מלחמות כרגע שהצבא מעורב בהן והצבא האמריקאי הוא צבא מילואים שזה חתיכת חרא
מה שנשאר לך להשוות אותנו אליו זה צבאות של מדינות בעולם השלישי שנלחמים בקרטלי סמים וארגוני גרילה בצבאות שהן לא יותר טובים מהאנשים שהם נלחמים בהם
אין היום צבא שמנהל לוחמה שלא משתמש בנשק לא חוקי
אם זה קליעי 5.56 ו7.62
רימוני זרחן שבארץ קוראים להם "עשן מתפוצץ" כדי להצניע את העובדה שזה
נשק אסור לשימוש שחופר לך בעור עד שהחומר הבועאר עובר לצד השני של הגוף
או האמריקאים שמפילים גאלונים של נאפל"ם ועוד אחרי זה גם לא
מתביישים להראות את זה בכל סרט מלחמה שני שיוצא אצלם
האירוניה היא שמי שקובע מה הומני ומה לא ומעיז להטיף לנו מוסר זה און מדינות שלא הסכימו לקבל את הפליטים היהודים אחרי השואה
הפגיעה בחוקי נדל"ן הכוונה להשתלטות של פעילי ימין פאנטיים על אדמות כבושות שהן לא בחזקת אדמת מדינה מכוון שהשטח מעולם לא סופח למדינת ישראל בגלל כביכול זכות אבות שזה דבר שהוא לא קביל בשום אמת מידה שקיימת
העם האחרון שקבע שאדמות מסויימות שייכות לו היסטורית
גם אחרי לרציחתם של19 מיליון אירופאים ביניהם 6 מיליון יהודים
לגבי הריסת בתים...אני לא חושב שקיים מהל מקרקעין תקין אם קיים בכלל ברשות וממשל ישראלי לא קיים כך שלעולם לא ניתן להוכיח בעלות על שטח אדמה מסויים בשטחים ולכן הריסת מבנה שם יכולה להגיע גם בטענה של בניה לא חוקית אז בקטע הזה מי שם זין בכלל וחוץ מזה הרסת מבנה אמורה להיות אמצאי לחץ על המשפחות שלא לתמוך במפגע, יש להם האפשרות לקבול לבג"ץ ובמקרים הללו לרוב נאטם הבית אבל המשפחות בדר"כ כן תומכות בבן המפגע ולא מכירות בסמכות ישראלית ככה שהן לא עותרות לבג"ץ וכל הזין להן
קיצור אין לי כח לכתוב עוד כי גם ככה הזדיינתי יותר מדי אתמול שהכל נמחק |
|
|
|
|