|
Hoezo Inzicht....
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Heeft helemaal niets met trance te maken, maar dit is echt TE bizar voor woorden:
Klick |
|
|
| Optimus |
:eyes: :eyes: :eyes:
wow! |
|
|
| Partyhardy! |
Wat een gek zeg! :crazy:
lache filmpje woot! :) |
|
|
| Flipper01 |
| Damn, hier moet je echt een heel goed inzicht voor hebben echt freaky! :crazy: |
|
|
| MennoB |
| In windows media player doet hij het nie :( |
|
|
| raoel |
Heh heh, wel geinig filmpje ja.
Zou ze een erg goed inzicht hebben, dan wel heel intelligent zijn of heeft ze het heel vaak geoefend?
2 MennoB:
codecs downen :) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by raoel
2 MennoB:
codecs downen :) |
Waar?? |
|
|
| Djeebie |
:eyes:
Respect! Zal ze vast lang op geoefend hebben. |
|
|
| Duke2003 |
| wow zij is freaky |
|
|
| TranceFool |
whahahahaha dit is echt bizar!!!! :D
prachtig :p |
|
|
| MennoB |
| WTF!! Neej, dat doe je ff. :) |
|
|
|
|