|
The Hub
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
Hey mensen,
Er zullen waarschijnlijk andere treads over dit zijn, heb gezocht maar niet gevonden.
Ik probeer er nu al 2 dagen op te komen, alleen lukt dit me niet. Is de hub down?
Greetz Muppet |
|
|
| Menno |
| Ik kom er ook niet op en er hebben meer mensen last van. Je moet even hier kijken want dat is de site van de HUB. |
|
|
| Muppet |
\
die vond ik ook ja, maar daar staat nie echte info over het probleem
Greetz Muppet |
|
|
| total woot |
ow ok, in dat geval heb ik niets gezegd :)
deze: "*******" doet het zowiezo, en die EMC hub is constant gezeik mee, dus die zou ik niet meer gebruiken als ik jou was (daarbij word er in eerstgenoemde hub ongeveer 7 keer zoveel geshared...).
Grtz
WooT |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by total woot
ow ok, in dat geval heb ik niets gezegd :)
*********** ( zie al dat het gedaan is, sorry mensen)
Grtz
WooT |
dank je
is aangepast |
|
|
| robin |
hij is nu idd weer down, maar heb begrepen dat ie snel weer online komt..
volgens de regels in oldos mag je in 3 hubs tegelijk zitten
ik zit vaak in
die
die
deze
:)
en als voor software/films ga k vaak even op die ene(die is vaak vol maar dan redirect ie je naar een hub waar je ook bergen films kan vinden :) |
|
|
| total woot |
Eej Robin, kijk eens naar de voorgaande posts...
Dan zie je dat de adressen zijn vervangen door ******
Dit heeft als reden dat iedere jan-boeren-lul die via google op zoek gaat naar DC-adressen in deze thread uitkomt, met als gevolg dat wij minder vaak de hub inkunnen, omdat hij vol zit....
Snappie?:p
Grtzz
WooT |
|
|
| arj1o1 |
| zit alijt din de emc en de oldo, maar nu alleen oldo dus maar ik kom aan mn trekken :p |
|
|
| LowRider |
Ik kom er op dit moment bij oldo ook niet meer in??
Andere mensen met dit probleem? |
|
|
| Blik |
ik denk dat de meeste het riedeltje "tranceaddict does not support filesharing etc kennen"
vandaar dus niet de adressen posten
(het is een beetje hypocriet maar wel TA-policy van Swamper) |
|
|
|
|