return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
The Hub
View this Thread in Original format
Muppet
Hey mensen,

Er zullen waarschijnlijk andere treads over dit zijn, heb gezocht maar niet gevonden.

Ik probeer er nu al 2 dagen op te komen, alleen lukt dit me niet. Is de hub down?


Greetz Muppet
Menno
Ik kom er ook niet op en er hebben meer mensen last van. Je moet even hier kijken want dat is de site van de HUB.
total woot
Heb je echt gezocht? moeilijk te geloven, dit vind je als je zoekt op connect...

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=connect

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=connect

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=connect

[edit]
Ben al dagen online in de oldominion hub, dus die doet t zowiezo
[/edit]
Muppet
quote:
Originally posted by total woot
Heb je echt gezocht? moeilijk te geloven, dit vind je als je zoekt op connect...

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=connect

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=connect

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=connect
\

die vond ik ook ja, maar daar staat nie echte info over het probleem

Greetz Muppet
total woot
ow ok, in dat geval heb ik niets gezegd :)

deze: "*******" doet het zowiezo, en die EMC hub is constant gezeik mee, dus die zou ik niet meer gebruiken als ik jou was (daarbij word er in eerstgenoemde hub ongeveer 7 keer zoveel geshared...).


Grtz
WooT
Muppet
quote:
Originally posted by total woot
ow ok, in dat geval heb ik niets gezegd :)

*********** ( zie al dat het gedaan is, sorry mensen)


Grtz
WooT


dank je


is aangepast
total woot
Muppet PM !!
robin
hij is nu idd weer down, maar heb begrepen dat ie snel weer online komt..

volgens de regels in oldos mag je in 3 hubs tegelijk zitten

ik zit vaak in

die
die
deze

:)

en als voor software/films ga k vaak even op die ene(die is vaak vol maar dan redirect ie je naar een hub waar je ook bergen films kan vinden :)
total woot
Eej Robin, kijk eens naar de voorgaande posts...

Dan zie je dat de adressen zijn vervangen door ******
Dit heeft als reden dat iedere jan-boeren-lul die via google op zoek gaat naar DC-adressen in deze thread uitkomt, met als gevolg dat wij minder vaak de hub inkunnen, omdat hij vol zit....

Snappie?:p

Grtzz
WooT
arj1o1
zit alijt din de emc en de oldo, maar nu alleen oldo dus maar ik kom aan mn trekken :p

LowRider
Ik kom er op dit moment bij oldo ook niet meer in??
Andere mensen met dit probleem?
Blik
ik denk dat de meeste het riedeltje "tranceaddict does not support filesharing etc kennen"

vandaar dus niet de adressen posten

(het is een beetje hypocriet maar wel TA-policy van Swamper)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement